Defa Alarm / Sentrallås spørsmål

Anbefalte innlegg

Hei !

Skal selge den ene bilen men har lyst å beholde Alarm og den ettermonterte sentralåsen fra den. Vil flytte dette over til Gte'en.

Spørsmålet mitt er : hvor mange deler består et slik alarmsystem av og hvor er de montert?

tenker da mest på "hjernen".......... sensorer og dørlåsene ser jeg hvor er: smil :

TAkk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjernen ligger ofte opp under dashbordet, og sirena i motorrommet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer ann på hvilken pakke fra defa du har.

Men hjernen (sortboks), panser bryter, sirene, antenne er et must. Husk også å ta med deg pluggene som går inn i hjernen.

Noen defa systemer har jo også lufttrykk senror, bevegelses sensor, ekstra monterte brytere i bakluke og dører.

Den billigste pakka koster jo ikke mere en ca 2K umontert. Så er det bryet verdt å ta ut? Det er jo et lite salgs-hjelper å selge det med bilen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for raske svar. Bilen skal sansynligvis selges som delebil. Coupe 20v. Derfor har jeg tenkt å beholde alarmen. Betalte 3.500,- . er nokk det billigste settet. Jeg or se på det idag. Har ikke lys å ødelegge/glemme : bråk : noe under demonteirng: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.