#1 Skrevet Juni 4, 2006 Hei ! Skal selge den ene bilen men har lyst å beholde Alarm og den ettermonterte sentralåsen fra den. Vil flytte dette over til Gte'en. Spørsmålet mitt er : hvor mange deler består et slik alarmsystem av og hvor er de montert? tenker da mest på "hjernen".......... sensorer og dørlåsene ser jeg hvor er: smil : TAkk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2006 Hjernen ligger ofte opp under dashbordet, og sirena i motorrommet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2006 Det kommer ann på hvilken pakke fra defa du har. Men hjernen (sortboks), panser bryter, sirene, antenne er et must. Husk også å ta med deg pluggene som går inn i hjernen. Noen defa systemer har jo også lufttrykk senror, bevegelses sensor, ekstra monterte brytere i bakluke og dører. Den billigste pakka koster jo ikke mere en ca 2K umontert. Så er det bryet verdt å ta ut? Det er jo et lite salgs-hjelper å selge det med bilen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2006 Takk for raske svar. Bilen skal sansynligvis selges som delebil. Coupe 20v. Derfor har jeg tenkt å beholde alarmen. Betalte 3.500,- . er nokk det billigste settet. Jeg or se på det idag. Har ikke lys å ødelegge/glemme noe under demonteirng: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...