#1 Skrevet Juni 4, 2006 Stemmer det at jeg burde ha mellom 2,8 og 3 bar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2006 Høres rimelig ut det. Jeg er av dem som heller kjører 3 bar +. (235/40-18) Mye fordi det beskytter felgen endel bedre med litt høyt dekktrykk. I tillegg så sliter det det mindre innsida av dekket når camberen er litt negativ som på min bil. Har også litt høyere trykk forran enn bak. Dette pga vektfordelinga på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2006 Høres rimelig ut det. Jeg er av dem som heller kjører 3 bar +. (235/40-18) Mye fordi det beskytter felgen endel bedre med litt høyt dekktrykk. I tillegg så sliter det det mindre innsida av dekket når camberen er litt negativ som på min bil. Har også litt høyere trykk forran enn bak. Dette pga vektfordelinga på bilen. da setter jeg til 3,1 foran og 2,9 bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2006 Hørte om dette rett før jeg dro på treff i helgen og med mine 235.35/19" Fikk jeg beskjed om 62 psi foran og 55 psi bak. Hva det blir i bar vet jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2006 62 psi er 4.3 bar.. 55 blir vel 3.8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2006 Er det noen som vet hvor mye trykk jeg skal ha på mine 235/45-17 dekk? Er litt borte fra en bensinstasjon som har lufttrykktabell,så er det noen som kan hjelpe meg? Dekkene står på en A6 quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2006 62 psi er 4.3 bar.. 55 blir vel 3.8 Fylte du dette på? Hvordan ble det? 4,3 bar?? Hørtes jo relativt mye ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 5, 2006 Ja jeg kjører med dette. Og på siden av dekket mitt står det MAX 60 psi. Fikk beskjed om at det var bare bra for felgen siden det da var mindere fare for å ødelegge felgen med lav profil dekk. (selv om jeg slo bulk i felgen alikevell: bh : ) Duste curb: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 5, 2006 hehe.. Ja men da skal jeg dra ut å teste litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 5, 2006 da har jeg 3,5 bar foran og 3 bar bak. Virker å være bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...