Ca pris på lakkering ? Forbanna Terror BARN!

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig den ene dagen jeg er på firmafest med jobben, og bilen står parkert hjemme stille og rolig var det selvfølgelig noen terror barn som fikk det for seg at det var veldig festlig å skrape opp panseret mitt med steiner. Så da blei det jo noen riper da. noen krusse duller på panseret, og fin go stripe fra forsjermen og bak til bakdøra.

 

Vært og snakka med foreldra som selvfølgelig skulle gjøre opp, men så vanvittig unødvendig. Endelig sommer, nylig lakkbehandlet og strøøken, nesten ny bil, fått chippa den og greier. så kommer dritt ungene å lager et H****** men, men..

 

Så den skal lakkeres. jeg regner da med å ta hele bilen. De som de skal betale for er Panser, forsjerm, begge dørene, litt usikker, regner med dem tar baksjerm, og ikke avslutter en lakkering midt på siden av bilen.

 

Noen som har en ca pris på hva slikt kommer på ? Skal på taksering til uka, men kjekkt å vite.

 

PICT0521.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

¨fort 30 tusen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært og snakka med foreldra som selvfølgelig skulle gjøre opp, ...

Moralsk sett - ja, selvfølgelig.

Juridisk? Slett ikke så selvfølgelig.

Min deltakelse i sorgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos Audi - dyyrt! (30-40K) : eek :

Annet lakkeringsverksted - 15K med kvittering og 8-9K uten tenker jeg. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig den ene dagen jeg er på firmafest med jobben, og bilen står parkert hjemme stille og rolig var det selvfølgelig noen terror barn som fikk det for seg at det var veldig festlig å skrape opp panseret mitt med steiner. Så da blei det jo noen riper da. noen krusse duller på panseret, og fin go stripe fra forsjermen og bak til bakdøra.

 

Vært og snakka med foreldra som selvfølgelig skulle gjøre opp, men så vanvittig unødvendig. Endelig sommer, nylig lakkbehandlet og strøøken, nesten ny bil, fått chippa den og greier. så kommer dritt ungene å lager et H****** men, men..

 

Så den skal lakkeres. jeg regner da med å ta hele bilen. De som de skal betale for er Panser, forsjerm, begge dørene, litt usikker, regner med dem tar baksjerm, og ikke avslutter en lakkering midt på siden av bilen.

 

Noen som har en ca pris på hva slikt kommer på ? Skal på taksering til uka, men kjekkt å vite.

 

PICT0521.jpg

 

fy faen er det mulig,da er det nesten så man får lyst til å bli skikkelig kriminell når sånt skjer: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet kjipt det ja ;D Bare ikek forsikringa bruker så lang tid så blir det bra ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så utrolig tragisk, vitsen liksom

Hadde planer om å omlakkere bilen min, riktignok bare overlakkering.

Prisen på dette kom vel på 15 lapper tenker jeg. men da er jo alt grunnarbeid gjort fra min side.

 

Egentlig, så er det jo samme for deg hva prisen blir, ikke du som skal betale uansett reiner jeg med ?? Pass på at du velger det dyreste stedet, dette MÅ svi :=)

 

Lykke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så utrolig tragisk, vitsen liksom

Hadde planer om å omlakkere bilen min, riktignok bare overlakkering.

Prisen på dette kom vel på 15 lapper tenker jeg. men da er jo alt grunnarbeid gjort fra min side.

 

Egentlig, så er det jo samme for deg hva prisen blir, ikke du som skal betale uansett reiner jeg med ?? Pass på at du velger det dyreste stedet, dette MÅ svi :=)

 

Lykke til

 

 

OT, men det er ikke foreldras skyld at ungene gjorde det der. Kanskje derfor det er greit å få gjort det billigst mulig? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

foreldrene er juridisk sett ikke ansvarlig for mange tusen her, så ikke vits å dra strikken for langt slik at de setter seg på bakbeina

 

Du kan jo være så heldig at de har tegna uheldighetsforsikring mot slikt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at det ordner seg nå snart. Men forsikring har jo streik så dem jo umulig å få tak i. 3 som jobber hos hele gjensidige og ingen har med det å gjør ;D Men heldigvis jobber faren til en av de ungene på Møller så han har noen kontakter. ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.