Hvilken olje i bakdiff på Coupe??

Anbefalte innlegg

er det noen som vet hva slags olje det skal være på bakdiffen til bilen min?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den infoen i kataloger på bildelbutikker.... Men skal være gear olje . type gl 5 som er tykk olje...... god kvalitet...: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den infoen i kataloger på bildelbutikker.... Men skal være gear olje . type gl 5 som er tykk olje...... god kvalitet...: rock :

vet du dette sikkert eller er det bare et gjetting.... fordi jeg skulle gjerne skjekket på et bilsted men er ikke så mye oppe idag kan man si

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp vært å kjøpt til bakdiffen på min Audi 100 quattro 92mod. Står også på forumet viss du søker litt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan også gå på mekonomen.no og legg inn reg.nummer å søk der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan også gå på mekonomen.no og legg inn reg.nummer å søk der...

oki :D takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei fant ingenting der, men de har det i kataloger på bilmatriell eller mekonomen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FYI: GL5 sier ingenting om viskositeten (tykkelsen) til oljen. Mange Audi bakdiffer skal ha olje med viskositet iht SAE 75W90, men er ikke sikker på denne..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.