#1 Skrevet Juni 4, 2006 hva kan gjøres med motoren for å friske den opp få mere hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2006 Er det ikke 115 da? Oppfrisking: Åpent luftfilter/innsatsfilter, grenrør og effektanlegg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2006 Joa.. Er 115hk. Ang. mer "piff", så ikke spør meg.. Men jeg er interessert i ett svar jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2006 Joa.. Er 115hk. Ang. mer "piff", så ikke spør meg.. Men jeg er interessert i ett svar jeg også. Ja det er vel den lille femmeren det? Har hørt du er avhengig av grenrør for å kunne utnytte den. Ellers er vel kvassere kam viktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2006 2,0e 115hk er en firer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2006 2,0e 115hk er en firer... En kollega av meg hadde en 1991 mod.(gammel type) 115hk femmer, er ikke det 2,0e da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2006 Jeg mener også fast og bestemt at 2,0e er en firer da.. hehe... Det som kan gjøres for å få litt mer futt er vel, grenrør/effektannlegg hele veien, chip, filter, kvassere kammer og ventil løftere osv. er mye som kan gjøres... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 16, 2006 Jeg mener også fast og bestemt at 2,0e er en firer da.. hehe... Det som kan gjøres for å få litt mer futt er vel, grenrør/effektannlegg hele veien, chip, filter, kvassere kammer og ventil løftere osv. er mye som kan gjøres... Chip i en så gammel bil med den motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 21, 2006 Jeg mener også fast og bestemt at 2,0e er en firer da.. hehe... Det som kan gjøres for å få litt mer futt er vel, grenrør/effektannlegg hele veien, chip, filter, kvassere kammer og ventil løftere osv. er mye som kan gjøres... HE, HE :-) 2,0e er femmer frem til -1991mod og firer fra 1991-(nye typen). Så det var nok her snakk om trim av en femmer takk :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...