USB Vag-Com Compatible Cable/Interface VW Audi VagCom

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en USB VAGcom kabel nå og har sett på denne,den passer til min bil? : klø :

Har en slik bred kontakt i askebegeret baki bilen,mener denne skal passe? : rolleyes:rolleye:

Link:

http://cgi.ebay.com/USB-Vag-Com-Compatible-Cable-Interface-VW-Audi-VagCom_W0QQitemZ8072198774QQcategoryZ30921QQcmdZViewItem

Maskinen den skal brukes sammen med:

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/ho/WF06b/23075-186321-316255-316255-316255-12318106-68220109.html?jumpid=oc_R1002_NONOC-001_HP%20Pavilion%20dv5054ea%20Notebook%20PC&lang=no&cc=no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kabelen passer til din bil ja. Men er et par stykker som har kjøpt kabel fra han fyren der som ikke har fått den til å virke...

Hvorfor ikke bare bestille av Chato her på forumet? Ta en titt under "Tilbud".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kabelen passer til din bil ja. Men er et par stykker som har kjøpt kabel fra han fyren der som ikke har fått den til å virke...

Hvorfor ikke bare bestille av Chato her på forumet? Ta en titt under "Tilbud".

Hmm,da dropper jeg han. ;) Mailet Chato nå,takk for info. :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil bare legge til at jeg har kjøpt fra han på e-bay og det funger fint :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil bare legge til at jeg har kjøpt fra han på e-bay og det funger fint :)

Hmm,ok.

Og du kjøpte samme kabelen?

Hvor lang tid tok leveringen? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

samme kabelen ja! husker ikke hvor lang tid det tok. kanskje 5 dager...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så så freddy, har du prøvd disse? fulgte ikke med cd når jeg kjøpte tror jeg:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ja, og ja... :)

Personlig har jeg riktignok aldri turt å teste airbag-delen av Vag-Com, siden det kommer opp en advarsel som sier noe sånt som at "hvis du gjør noe feil så kan airbagen utløses" (fritt etter egen hukommelse)......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor heller ikke kjøpe original VAG-COM kabel ifra ross-tech ? Det er Ross-Tech som har utviklet systemet, programvare osv og det er dem som har brukt penger på det. Desverre har det i ettertid kommet endel kjeltringer som stjeler Ross-Tech sitt arbeide ved og lage en kopi (ja, det er stort sett eneste måten å få det til å fungere på ved å stjele firmwaren og den digitale signaturen til Ross-Tech).

Dess flere som kjøper den originale, dess bedre utviklet blir den, og den har allerede flere muligheter enn VAG sitt originale diagnoseverktøy (i siste versjon som er 607, ny versjon er rett rundt hjørnet).

Angående airbag: det er en bug på en svært smal serie av airbag kontrollene som kan vekkes til live av diagnoseverktøy. Dog er dette fikset i de nyeste versjonene av VAG-COM, og det er faktisk tryggere å scanne airbag'en med en ny versjon av VAG-COM (og den originale kabelen) enn med noe annet, inkludert VAG sine originale verktøy. Vær dog OBS på at du kan ødelegge ting ved å scanne dem dersom du har lav batterispenning. Personlig lar jeg som oftest bilen gå når jeg scanner, evt. i nødsfall kobler jeg til lader.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En annen ting med disse piratklonene er at de blir sperret i nye softwareversjoner i vag-com når de oppdages. Dermed kan en kun bruke gammel versjon av vag-com på disse.

Vi vil forøvrig fra nå av ikke tillatte formidling av salg av slike piratkloner her på forumet pga at de inneholder piratkopiert firmware/signaturer (men vi kan selvfølgelig ikke hindre folk å kjøpe seg slike kabler via andre kanaler).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.