Klunkelyd på -92 audi 100 2,8 quattro

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

En på jobben sliter med at det er klunkelyder i bilen (kommer kun når man kjører i humper,vaskebrett og lignende), og de lydene kommer kun fra høyre bakside. Og når jeg sitter i baksete og hører etter hvor lyden kommer ifra så virker det som om lyden kommer fra under setet (men under bilen da selvfølgelig ;) ).

 

Kan dette være en foring i en bærearm (evt hvor) som er gåen da og hvordan kan jeg sjekke/teste om det er den som er kaputto?

 

Håper på svar..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremre foring på bærearmene bak. De sitter omtrent under baksetet og har en tendens til å ryke etter en stund. Finnes to forskjellige typer foringer, de står ikke i delekatalogen direkte, men har du chassisnummer på bilen kan jeg finne riktig delenummer..

 

Er forøvrig veldig lett å skifte i forhold til mye annet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremre foring på bærearmene bak. De sitter omtrent under baksetet og har en tendens til å ryke etter en stund. Finnes to forskjellige typer foringer, de står ikke i delekatalogen direkte, men har du chassisnummer på bilen kan jeg finne riktig delenummer..

 

Er forøvrig veldig lett å skifte i forhold til mye annet..

 

Hvordan får jeg sjekket/bekreftet at det er de foringene som er gåen? Er det bare å bruke et brekkjern å prøve å se hvor mye jeg kan bevege på foringene eller er det andre måter?

 

Men kan ha chassi nummeret klart i løpet av tirsdag, så kan du jo finne ut delenummeret for meg da..

 

Takk for svaret ihvertfall.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.