#1 Skrevet Juni 4, 2006 Hei folkens. En på jobben sliter med at det er klunkelyder i bilen (kommer kun når man kjører i humper,vaskebrett og lignende), og de lydene kommer kun fra høyre bakside. Og når jeg sitter i baksete og hører etter hvor lyden kommer ifra så virker det som om lyden kommer fra under setet (men under bilen da selvfølgelig ). Kan dette være en foring i en bærearm (evt hvor) som er gåen da og hvordan kan jeg sjekke/teste om det er den som er kaputto? Håper på svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2006 Fremre foring på bærearmene bak. De sitter omtrent under baksetet og har en tendens til å ryke etter en stund. Finnes to forskjellige typer foringer, de står ikke i delekatalogen direkte, men har du chassisnummer på bilen kan jeg finne riktig delenummer.. Er forøvrig veldig lett å skifte i forhold til mye annet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2006 Fremre foring på bærearmene bak. De sitter omtrent under baksetet og har en tendens til å ryke etter en stund. Finnes to forskjellige typer foringer, de står ikke i delekatalogen direkte, men har du chassisnummer på bilen kan jeg finne riktig delenummer.. Er forøvrig veldig lett å skifte i forhold til mye annet.. Hvordan får jeg sjekket/bekreftet at det er de foringene som er gåen? Er det bare å bruke et brekkjern å prøve å se hvor mye jeg kan bevege på foringene eller er det andre måter? Men kan ha chassi nummeret klart i løpet av tirsdag, så kan du jo finne ut delenummeret for meg da.. Takk for svaret ihvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...