Anbefalte innlegg

Som topic sier, kan jeg sette en Passat motor (-89 2.0l 16V) rett inn i en -94 Golf 3 GTI? Hvordan blir det med speedometeret osv. kan jeg bruke det gamle instrumentet på den "nye" motoren?

Jeg vil vel tro at dette er ting som lar seg løse, men kjøper jeg meg endel prolemer her....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noen tanker om dette??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bruke den gamle girkassa di, det sitter vel 02A-kasse i denne? Da får du ikke noe problemer med speedometeret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkuratt det mekaniske er jeg ikke redd for, det er mer generellt det elektriske som jeg ser ikke stemmer helt overens...

 

Det må vel være noen som har prøvd dette før, så mange 16V ombygninger som blir utført....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om du får dette godkjent, da det er høyere blokk og helt annet innsprøytningssystem på ABF som ble brukt i Golf III. Passat motoren har mekanisk sprut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om du får dette godkjent, da det er høyere blokk og helt annet innsprøytningssystem på ABF som ble brukt i Golf III. Passat motoren har mekanisk sprut

 

Hmmm..... det var jo det som var planen.... jeg fikk et tilbud på en VR6 i dag også... tenke tenke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.