#1 Skrevet Juni 5, 2006 Noen som har handlet fra http://www.vagparts.com? Skulle hatt en s-line aluminiums girkule. Lurer på om den de selger er original. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2006 Ja de selger orginaldeler til nissepriser samt også noe ettermarkedsdeler. Jeg har hadlet masse der og de gutta skaffer alt. jeg kan trygt anbefale de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2006 Ja de selger orginaldeler til nissepriser samt også noe ettermarkedsdeler. Jeg har hadlet masse der og de gutta skaffer alt. jeg kan trygt anbefale de. Høres bra ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2006 Har bare positivt å si om de jeg også. Bra service og oppfølging hele veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2006 Har bare positivt å si om de jeg også. Bra service og oppfølging hele veien. får jg spørre om hva du har handla der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2006 Handla black line S4 grill oppe og nede. Var jo halve prisen inkl. alt mener jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...