Hvor stivt med Gule Koni og Eibach ...?

Anbefalte innlegg

Fikk montert på Gule Koni og eibach sportline på bilen, de som monterte det skrudde demperne en halv omdreining rundt, hvor stivt er det ? midt i mellom ? syns bilen ble sånn passe stiv, litt stivere enn det den var fra før.

 

Hvor mye har folk her inne vridd demperne rundt hvis man skal ha det stivt, men samtidig ikke få nyresvikt om man skjønner ? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk montert på Gule Koni og eibach sportline på bilen, de som monterte det skrudde demperne en halv omdreining rundt, hvor stivt er det ? midt i mellom ? syns bilen ble sånn passe stiv, litt stivere enn det den var fra før.

 

Hvor mye har folk her inne vridd demperne rundt hvis man skal ha det stivt, men samtidig ikke få nyresvikt om man skjønner ? : rolleyes

 

såvidt eg kan huske når eg monterte koni på mine biler, så kunne eg vri di 2.5 runder...så vist dine er vridd ein halv runde fra d svakeste, så har du eindel å gå på for å få den stivere...eg har då på det stiveste..kunne godt vert stivere syns eg, men er jo ein tung bil og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.