#1 Skrevet April 28, 2004 For de interreserte kan jeg nevne at det skal kjøres Tractor Pulling i Grimstad førstkommende fredag og i Arendal førstkommende lørdag. I Grimstad kjører de på travanen klokken 19.00 og i Arendal er det 18.00 på grusbanen på Høgedal. Kanskje et greit stopp på vei hjem fra Drammen på lørdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2004 Jeg blir nok seinere enn som så på returen... hadde håpt å få med meg natteråning i Drammen på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2004 Tror ikke det er tractorpuling, men stuntshow med masse biler og 4-5 monstertrucks, var på showet i kristiansand i går, og det var rimelig stilig. Anbefales, var verdt de 120 kronene, showet varte nesten 2 timer med en liten pause i midten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2004 Det er helt riktig Kenneth, jeg leste plakaten litt nøyere nå...i går kjørte jeg bare forbi... :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2004 Noen som har web sidel el.l med info? J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...