#1 Skrevet Juni 5, 2006 Hei! Lurer på om noen har lakkoden på lakken til denne bilen? ER vel å få på flere audi som feks nye a3? Tenkte jeg skulle lakke felgene mine i denne fargen. Edit: Glemte bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2006 bilde er veldig smart i denne tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2006 Fargen heter Daytonagrå og leveres kun på nye A6 med S-Line pakka. Får den på "vanlig" A6 også, men da som spesialfarge til en skyhøy pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2006 Fargen heter Daytonagrå og leveres kun på nye A6 med S-Line pakka.Får den på "vanlig" A6 også, men da som spesialfarge til en skyhøy pris. Ok. Vil det si at det er mye effekt i denne lakken som i tillegg gjør den ganske dyr? Skulle gjerne hatt lakkoden, men kan vel finne den på møller og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2006 Ok. Vil det si at det er mye effekt i denne lakken som i tillegg gjør den ganske dyr? Skulle gjerne hatt lakkoden, men kan vel finne den på møller og. Det er en meget fin dybde i denne, og koden får du med en telefon til Møller. Om den er mye dyrere enn andre typer vet jeg ikke. Audi har vel valgt å kalle denne for spesialfarge forbeholdt A6 S-Line biler som de har gjort med Avussølv og A4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2006 Send en melding til Øystein Nedregård, han har akkurat lakka Rally'n sin i denna fargen tror jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...