Senkesett til en passat -88

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en rød Passat -88 som har stått stille siden januar i år pga nytt bilkjøp. Men har funnet ut at jeg antaglivis kommer til å ta denne i bruk igjen.

 

Da lurer jeg på om noen vet om noen senkesett til denne bilen? Har en 4-sylindret 1.8 l, 90 hk motor i den. Ut i fra en post her på forumet, skjønte jeg at senkesett fra en audi 80 passer rett på forran, men hva med bak? Kan jeg bruke audi 80 dempere bak på min bil? LINK.

 

Er ikke så alt for viktig om at det er TUV godkjent eller i det hele tatt lovlig å bruke, bilen skulle vært på EU-godkjennelse i mai, så dette blir montert etter at den er EU-godkjent. Noen som forresten vet om jeg får henta skiltene på biltilsynet nå siden den ikke er EU-godkjent, eller må jeg godkjenne den først?

 

Noen lurer sikkert på hvorfor i all verden jeg kommer til å senke denne bilen... Dere kan jo se et bilde av min forrige passat som dessverre måtte vrakes pga utslitt forstilling (ekstrembrekking : rock : ):

1_thumb.jpg

(klikkbart bilde)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant et senkesett hos eikermotorshop.

FJÆ-96-1-017 Senkesett VW passat+variant 4cyl 30mm

Modell: 10/80-03/88 TUV Papir: 1468 1 795,00 -1

-1 på lager... Sikkert ikke så mange som kjøper til denne bilen! Men dette senker bare 30 mm, vil jo ha noe mer. Eller så har vi jo vinkelsliper : klø :

 

Ingen som vet om noen andre senkesett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.