#1 Skrevet Juni 5, 2006 Hvordan er stemningen for et pizzamøte på søndag siden vi gikk glipp av det som skulle vært i går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2006 Jeg er hvertfall klar for pizzainntak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2006 Er en stund sia jeg var der jeg med nå, så kommer nok jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2006 Jaudå. Sikkert noen av de som ikke var med i helga som ikke får med seg alle røverhistoriene i løpet av uka heller. Må ha litt bilde og filmvisning også da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2006 Jaudå. Sikkert noen av de som ikke var med i helga som ikke får med seg alle røverhistoriene i løpet av uka heller. Må ha litt bilde og filmvisning også da. JAAAA!!!! Vil se film å høre om alt det gale dokke gjorde der nede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2006 hehe. er kanskje en smule unødvendig å si jeg ikke kommer:P hehe i Angola jeg (skryte skryte skryte) Nå til det egentlige spm: Blir film og bilder tilgjengelige en lr annen plass på O'store Versvev: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2006 Kjempe klar for jungelpizza og film! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 5, 2006 Jeg har en 40min med film fra treffet som jeg kan brenne ut på en dvd.. Hvis noen vil ha sensurert noe må de si fra Har jo også anders og pero på vannsklien.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 5, 2006 hehe. er kanskje en smule unødvendig å si jeg ikke kommer:P hehei Angola jeg (skryte skryte skryte) Nå til det egentlige spm: Blir film og bilder tilgjengelige en lr annen plass på O'store Versvev: klø : Kor i Angola du holde til da? Er i Angola for tiden jeg også, på Bourbon Borgstein viss det sier deg noe.. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 6, 2006 Måkje drive å vær i Afrika no gutta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 6, 2006 Hehe, jeg har endel film jeg også fra noen hissige teltboera + perO å Anders... Men alt er filma med telefon, så ekje verdens beste kvalitet.. Men kan jo alltids brenne det ut JÆVLA morro tur, gleder meg til neste allerede Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 7, 2006 Klar for røling og jungelpizza 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 12, 2006 Var det noe mat å få på Peppes igår? Møtte gjengen på innfartsveien igår....så lav ut alle bilene, så regner med at magen og vel så det var full av pizza. Kom fra Molde igår kveld....hmmm må nesten stramme meg opp og huske på pizzamøte engang jeg også. Skal til kristiansund neste helg da...kjører fra Molde på lørdag. Regner med at noen kompiser skal oppover med en lysblå Audi 90 coupe, så skal se om jeg kjører med de oppover. Har fått montert grill, på torsdag/fredag før treffet kommer lyktespoilere på og får håpe jeg får baklukespoiler i løpet av uken. Så det blir lakkert og montert til neste helg. Passformen på grillen fra FK, var som å montere ei 90cm dør i 70cm karm. Den passet så dårlig, knakk fester osv. Skal se om jeg får igjen noe for driten levert av NBS. Burde vært forbudt å levere noe så bedritent dårlig passform. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 17, 2006 Kor i Angola du holde til da?Er i Angola for tiden jeg også, på Bourbon Borgstein viss det sier deg noe.. Mvh Ja vet hvilken båt det er. Men jeg er om bord i Bourbon Vissolela. Men dette er jo den franske delen av bourbon da. Men jeg og Petter Solberg har snakket engelsk før, så det så. Installerer sevsat antenne. booooring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...