Hovedtreff 2006 Våler:Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Her kan dere diskutere meninger rundt treffet,utstilling gjennomføring osv:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra treff, fint arrangert, og gode medhjelpere!!!

 

Synes fortsatt visse mennesker, som knuser eksempelvis dusjkabinett, kan ta seg i nakken! Trenger ikke bli helt ubrukelige etter noen flasker vel: klø :

 

Men alt i alt, meget bra : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen burde ha dårlig samvittighet her? Det som enkelte foretar seg på treff er direkte usmaklig og det ødelegger for alle andre som er der for å ha det hyggelig...

 

Det burde være ekslusjons-grunn fra klubben om noen ble tatt i hærverk og uforsvarlig kjøring inne på treff-området.

 

Jeg er flau på deres vegne, og håper ikke dette ødelegger muligheten for senere overnattings-treff på bane. Da har dere ødelagt for alle...

 

Bortsett fra det så er dette det beste treffet jeg har vært på, tar av meg hatten for de som har stått på for å få dette til fra flaggvakter til styret...

 

Tusen takk... :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et kjempetreff, enkelt og greit.

 

De små insidentene som jeg kjenner til er ikke stort å rope høyt for...dusjkabinettet regner jeg med er et uhell og den omtalte "kjøringen" vet jeg ikke noe om så der kan jeg ikke uttale meg.

 

Tror jeg snakker på vegne av hele Camp Agder når jeg takker for en ypperlig helg som desverre gikk alt for fort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig bra treff, godt jobbet av folket :)

Men en ting jeg ble litt skuffet over var, jeg spurte på her på forumet om prøveskilt var helt utelukket på bana, og det var det.

Så ser jeg at regelverket blir forandret 5 dager før treffet, at det plutselig er lov....hvorfor kom dere med dette så seint? Sikkert ikke bare jeg som ble litt grinete da, sikkert flere som ville testet biler som ikke registrert.... og kanskje fått vite dette litt før....:confused:

Måtte bare få det ut.

 

Men ellers var det et kjempetreff, mye folk og mye fint og se på. : smil : : smil :

 

Hilsen et ellers fornøyd klubbmedlem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var helt sinnsykt bra treff!

Litt skruing og masse kjøring + at man endelig fikk treffe folka man bare leser om på forumet her (husker kanskje ikke alle da men...:o )

 

Bra jobba alle dere som har arrangert dette :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et kjempetreff :tilber:

Og all ære til de som har stått på!

Veldig bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt topp treff. Storkoste meg jeg. (var der bare søndag) :D

Men syns dette var bra, samt at det var bra oppmøte. Eneste jeg savna, var flere classic cars. Men det kan jo ikke arrangør lastes for :)

En ting til, syns kansje utstillingsplassen var litt rotete med tanke på parkering, men det er mulig det bare blir sånn når det er banekjøring.

Men bra jobba folkens. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil gi all ære til alle de som jobba på treffet!!! Supert at dere gidder å stille opp fo alle oss andre.

 

Hva køer, parkering osv angår, så bryr jeg meg ikke.. Det skal mye til for å få noe slikt til å skli helt knirkefritt, så at det blir litt kluss må man regne med.

 

Men, jeg vil gjerne at jeg synes det er dårlig av folk å gå mot slutten av premieutdelinga.

Greit, dere er trøtte, fyllesjuk,e keen på å komme dere hjem og relativt uintressert i hvem som vinner klassen for beste motorrom, men jeg er helt overbevist om at verden ikke går under om dere drøyer'n 10 minutter og blir stående....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men, jeg vil gjerne at jeg synes det er dårlig av folk å gå mot slutten av premieutdelinga.

Greit, dere er trøtte, fyllesjuk,e keen på å komme dere hjem og relativt uintressert i hvem som vinner klassen for beste motorrom, men jeg er helt overbevist om at verden ikke går under om dere drøyer'n 10 minutter og blir stående....

 

Jeg for min del dro derfra fordi bilen min stod i pit lane, måtte til og med stå over "fotosession" av bilen min v. det grønne bygget...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil gi all ære til alle de som jobba på treffet!!! Supert at dere gidder å stille opp fo alle oss andre.

 

Hva køer, parkering osv angår, så bryr jeg meg ikke.. Det skal mye til for å få noe slikt til å skli helt knirkefritt, så at det blir litt kluss må man regne med.

 

Men, jeg vil gjerne at jeg synes det er dårlig av folk å gå mot slutten av premieutdelinga.

Greit, dere er trøtte, fyllesjuk,e keen på å komme dere hjem og relativt uintressert i hvem som vinner klassen for beste motorrom, men jeg er helt overbevist om at verden ikke går under om dere drøyer'n 10 minutter og blir stående....

 

kan jo ha noe med at banekjøringa starta da?? Hadde kanskje vært en ide å vente med banekjøring under hele premieutdelinga?? Hørte over walkie-talkiene at banekjøringa var klar igjen cirka midt under utdelinga, og da bare forsvant alle, inkludert meg.. Premieutdeling er greit, men jeg foretrekke banekjøring hvis jeg må velge...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg fikk også med meg at banekjøringa begynnte igjen. Og jeg synes også at i utgangspunktet så er banekjøring mer spennende enn premieutdeling.

 

Men, igjen, man hadde sikkert overlevd de 10 minuttene uten banekjøring også. Uavhengig av om den var blitt starta etter premieutdelinga eller om man valgte å bli stående...

 

Just my 2 cents

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe bra treff!! mitt første treff jeg har vært på, første gang med banekjøring å må si jeg er kjempe forøyd å klar til neste! :)

Stilte ut bilen litt på søndag men ble ikke lenger enn til bana åpna så likte best av alt bane kjøringa :D artig med camp på bana :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var egentlig meninga att det skulle være banekjøring også under premie utdelinga, for å få mest mulig ut av banetiden, men så ville vaktene ha en liten pause, så derfor ble det en liten stopp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

man hadde helt klart klart seg uten de 10min med banekjøring, men de fleste velger faktisk banekjøringa, man er på et treff for å ha det gøy... De fleste synes bankjøring er bedre, og velger derfor dette... derfore kunne dem bare git flaggvaktene 10 min ekstra pause, så hadde alle sett premieutdeling, alle vært fornøyd, og detta hadde sånn sett ikke vært noe tema... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg fikk også med meg at banekjøringa begynnte igjen. Og jeg synes også at i utgangspunktet så er banekjøring mer spennende enn premieutdeling.

 

Men, igjen, man hadde sikkert overlevd de 10 minuttene uten banekjøring også. Uavhengig av om den var blitt starta etter premieutdelinga eller om man valgte å bli stående...

 

Just my 2 cents

 

Av erfaring pleier ei premieutdeling å ta litt mer enn 10 minutter. Personlig må jeg si at jeg var meget godt fornøyd med at flaggvaktene/funksjonærene kun skulle ha en 15 minutters "få krampa ut av flaggarmen"-pause før kjøringa kom i gang igjen. På en søndag, der vi må ta hensyn til kirketid, teller hvert minutt med banekjøring. Ettersom det er mindre pågang for å kjøre da får man muligheten til å kjøre desto mer, hvilket man jo vil;).

 

Vil støtte Joachim i at kø o.l. egentlig ikke var noe problem. Det er slik det må bli når godt over 100 biler skal utpå. Jeg må i grunnen si at det er sunt at så mange skal kjøre. Dette er en kjempefin anledning til å oppdage grensen for både bilen og seg selv i trygge former.

 

Videre må jeg si at kvelden/natta også gikk for seg i kontrollerte former. Jeg har vært på noen treff nå og jeg kan ikke huske at det noen gang har vært så lite søppel på treffplassen om morgenen og så lite bråk om natta. Ettersom jeg har en viss rutine på treff bruker jeg alltid ørepropper når jeg skal sove, men jeg registrerte at det ble stille kl. 2 på natta. Ikke ble det spilt all verdens høy musikk før dette heller. Så jeg vil benytte anledningen til å takke de som stilte som ordensvakter for innsatsen. Dette funka: ja :!

 

Og takk til Styret og frivillige som atter en gang greide å avvikle et minnerikt treff.

 

Edit: Det var forresten kult å se at et par-tre Seater kjørte på banen. Jeg hadde regna med at flere ville komme (blant annet var klubbkollega Ole Henrik savna), men dette er i alle fall en begynnelse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker alle for et kjempefint treff: ja :

Et par synspunkter:

Flott å få overnatte på bana. Håper virkelig ikke at de tidligere omtalte hendelsene setter en stopper for det fremmover. Uhell skjer, og uansett hva som skjedde, la oss kalle det et uhell så får heller den som ikke hadde baller nok til å ta det på seg tenke igjennom hva slags flotte folk han har med å gjøre i klubben.

Utstillinga på søndag. Synes fortsatt man kan prøve å få til adskilt VW og Audi oppstilling. Snakka så vidt med Rudi ang. dette og som han sa er det vanskelig å få organisert dette siden noen parkerer allerede fredag, andre lørdag og noen fler søndag. Jeg har et forslag for å løse dette så hvis noen som har noe med utstillingsbiten av hovdtreffene er interessert i det, ta kontakt: smil :

Været. Jeg regner med at siden alle var stort sett fornøyd med dette denne helga har styret booket omtrent det samme til Rudskogen 19-20/8:nana:

Takk igjen til alle som møtte opp, kjekt å treffe folk man "kjenner" fra forumet men aldri har møtt.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men for å ikke glemme det! Det var et kjempetreff med mye bra bilkjøring! Jeg er kjempefornøyd...:) :) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men for å ikke glemme det! Det var et kjempetreff med mye bra bilkjøring! Jeg er kjempefornøyd...:) :) :)

 

Second that! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo. Takk for ett kjempe treff til både kjente og ukjente. Noen har jeg nå ett ansikt å sette til navnet på forumet. Jeg koste meg hvertfall fra jeg dro hjemmefra på fredag til jeg kom inn døra hjemme igjen på søndag uten unntak.

 

Bra gjennomført banekjøring og alt gikk ryddig for seg. Det var rekordmange 120 påmeldte og ennå flere etteranmeldte så det blir automatisk litt kø. Men også den gikk ryddig og fint for seg og selv om køen var LANG til tider holdt alle seg i ro og brått var man først i pitt lane igjen.

 

Var veldig rotete med utstillingen synes jeg da folk parkerte i hytt og pine over hele ommeråde. Skulle vært avsatt plasser til de som skulle stille ut og avsatt plasser til alt annet.

 

Men alt i alt gir jeg treffet 99 poeng av 100 mulige og takker alle i kolonnene opp og ned og alle jeg jeg møtte/så/snakket med der oppe som gjorde treffet til noe som er vært å huske.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var nesten 150 biler på banen i løpet av helga. noe jeg synes er kjempe flott:) det er moro å se mange på banen på våres treff.

 

instruktørene var også fornøyde med att så mange bennyttet seg av de, og syntes att flere burde være med på ferdighets kjøringa, og ikke bare ha med seg instruktør som gir tips og råd. (de biter ikke ;))

 

Terje: bare å sende inn forslag, alle forslag er hjertelig velkomne til styret@vwaudi-club.no :)

det gjelder også andre som har forslag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit: Det var forresten kult å se at et par-tre Seater kjørte på banen. Jeg hadde regna med at flere ville komme (blant annet var klubbkollega Ole Henrik savna), men dette er i alle fall en begynnelse.

Dette var en ting jeg ble litt "skuffet" over, så kun en blålilla Leon på vei inn

på området rett før jeg dro på søndagen, hadde håpet å kunne se litt fler

stilige SEAT og Skoda utstilt sammen med VW og Audiene. Hva ble egentlig

gjort for at disse to merkene kunne komme til oss? Forventet at de selv leser

om det på vårt forum? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av erfaring pleier ei premieutdeling å ta litt mer enn 10 minutter. Personlig må jeg si at jeg var meget godt fornøyd med at flaggvaktene/funksjonærene kun skulle ha en 15 minutters "få krampa ut av flaggarmen"-pause før kjøringa kom i gang igjen. På en søndag, der vi må ta hensyn til kirketid, teller hvert minutt med banekjøring. Ettersom det er mindre pågang for å kjøre da får man muligheten til å kjøre desto mer, hvilket man jo vil;).

 

Vil støtte Joachim i at kø o.l. egentlig ikke var noe problem. Det er slik det må bli når godt over 100 biler skal utpå. Jeg må i grunnen si at det er sunt at så mange skal kjøre. Dette er en kjempefin anledning til å oppdage grensen for både bilen og seg selv i trygge former.

 

Videre må jeg si at kvelden/natta også gikk for seg i kontrollerte former. Jeg har vært på noen treff nå og jeg kan ikke huske at det noen gang har vært så lite søppel på treffplassen om morgenen og så lite bråk om natta. Ettersom jeg har en viss rutine på treff bruker jeg alltid ørepropper når jeg skal sove, men jeg registrerte at det ble stille kl. 2 på natta. Ikke ble det spilt all verdens høy musikk før dette heller. Så jeg vil benytte anledningen til å takke de som stilte som ordensvakter for innsatsen. Dette funka: ja :!

 

Og takk til Styret og frivillige som atter en gang greide å avvikle et minnerikt treff.

 

Edit: Det var forresten kult å se at et par-tre Seater kjørte på banen. Jeg hadde regna med at flere ville komme (blant annet var klubbkollega Ole Henrik savna), men dette er i alle fall en begynnelse.

 

Må bare si meg utrolig enig dette sammendraget. Treffet var en TOTAL nytelse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil også slenge meg på å takke for det beste biltreffet jeg har vert på noen gang. Selv om jeg riktignok var døsliten på søndag :) . Masse hyggelige folk i klubben og et helt fantastisk godt miljø. Virka også som om campen fredag og lørdag gikk greit for seg.

(Synd vi ikke fikk flere deltagere i felgkastingskonkuransen :) )

Prøvde meg også med banekjøring for første gang og det gav mersmak til tross for en ussel orginalmotor. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil også slenge meg på å takke for det beste biltreffet jeg har vert på noen gang. Selv om jeg riktignok var døsliten på søndag :) . Masse hyggelige folk i klubben og et helt fantastisk godt miljø. Virka også som om campen fredag og lørdag gikk greit for seg.

(Synd vi ikke fikk flere deltagere i felgkastingskonkuransen :) )

Prøvde meg også med banekjøring for første gang og det gav mersmak til tross for en ussel orginalmotor. : rock :

 

 

er jo ikke alle som vil kaste en "fin" 19" felg, selv om dere sa den var ødelagt. men det var et morro treff. ser frem til neste treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.