Hovedtreff 2006 Våler:Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Er egentlig litt dårlig, hvor mange år har ikke klubben vært der...

Er vel en av de større leietagerne etter Motorsporten og Gatebil?

Er liksom sånn at vi nesten alltid har det i begynnelsen av juni, iallfall de siste 3 åra.

Er litt surt og kaldt der noen ganger, særlig på kvelden og når man er uheldig med været sånn som i fjor... Ofte bedre litt senere på sommeren...

 

Og det med bespisning er vel enklest å ha på Haslemoen for vi får vel grei pris der og mesteparten av styret ligger vel der?

 

Angående db så får vi håpe at vi kan ha 100 neste år. :)

noen ganger så blir alternativene å ikke ha treff, for da er det alltid noe det ikke passer med. og det tror jeg ikke folk hadde syntes var så artig. men selvfølgelig så er det jo penga som rår, jo mere penger klubben legger på bordet, jo lettere er det å få ting til å passe med det vi ønsker. og været kan vi jo ikke forutse, hender det ikke er noe fint vær langt ut i juni heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få lov å skryte masse til alle som sørger for at vi kan møtes på treff og ha en glimrende helg i godt selskap. Det er kjempepositivt å kunne overnatte på banen, jeg ble litt skuffa over at vi ikke kunne campe på gokart-banen men det ordna seg borte ved frøya-gjengen uansett :)

Det var litt mer uro på fredagsnatta enn lørdagsnatta med noen femmere som rusa om kapp og diverse, men kan ikke si annet enn at man må forvente litt på en slik tilstelning. Kjempebra med ordensvaktene som rusla rundt, Håkon S var borte og hilste på (tror han trodde at bileieren med øl i handa nettopp hadde flytta bilen sin, men fortvil ikke, det var meg; edru) og det er kjempebra at ordensvaktene tok oppgaven sin seriøst!

Oppsummert er jeg kjempefornøyd med helgen. Vi dro rimelig tidlig på søndagen pga stor skuffelse over to 2.2t 20v'er som ikke ville bli klar for bane. Ble brukt noen timer under panseret på de to bilene, og vi kjørte "land og strand" på lørdag for å få tak i noen F5DP0R-plugger uten videre hell : klø :

Neste år stiller jeg med min egen 100q 2.3 avant om ingenting annet ordner seg, for da SKAL jeg på banen!

 

:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen ganger så blir alternativene å ikke ha treff, for da er det alltid noe det ikke passer med. og det tror jeg ikke folk hadde syntes var så artig. men selvfølgelig så er det jo penga som rår, jo mere penger klubben legger på bordet, jo lettere er det å få ting til å passe med det vi ønsker. og været kan vi jo ikke forutse, hender det ikke er noe fint vær langt ut i juni heller.

 

Tenkte egentlig på litt senere enn juni....

Ser litt på terminlista og virker ikke helt fullt akkurat, vet ikek..

http://www.vaalerbanen.no/index_terminliste.htm

Mulig de skal ha fri noen helger?: klø :

Men det med penger så mener du vel hva som blir lagt igjen ellers, eller koster det mer for bestemte datoer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi dro rimelig tidlig på søndagen pga stor skuffelse over to 2.2t 20v'er som ikke ville bli klar for bane. Ble brukt noen timer under panseret på de to bilene, og vi kjørte "land og strand" på lørdag for å få tak i noen F5DP0R-plugger uten videre hell : klø :

Neste år stiller jeg med min egen 100q 2.3 avant om ingenting annet ordner seg, for da SKAL jeg på banen!

 

:tilber:

 

Var synd du ikke kom innom oss "Skjåk-gutta" der da....hadde 3 slike plugger liggende i bagasjen på 90`n min jeg...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.