#1 Skrevet Juni 5, 2006 sjekk denne,litt feit vogn: eek : http://www.vimenn.com/?article_id=24109 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2006 FET bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2006 Syns de kunne spart seg for de "tåkelysa". Ser igrunn litt "harry" ut spør du meg... Vet ikke helt hva de minner meg om, men noe er det. Fjerna tåkelysa i photoshop: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2006 grov ja nesten som cayenne med 997 front 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2006 Utrolig fet:jegtarn: ,helt klart finest uten grøftelysa.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2006 Ser helt j**** ut spør du meg, blir alt for mye plast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 6, 2006 Ser helt j**** ut spør du meg, blir alt for mye plast. For ikke å snakke om passformen mellom framskjerm å fanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 6, 2006 Ser jo ut som en oppblåst Golf... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...