#1 Skrevet April 28, 2004 Grei bil dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2004 Øy! Jeg klager som oftest på måten sladdingen er utført på bilskilter, og nå klager jeg på sladdingen her.. Har du et uten? Er det en 2.7t jeg skimter i bakgrunnen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2004 Nye "SHELLDAMA" ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2004 Sladda pga det kan jo være noen som føler seg støtt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2004 RÅ bil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2004 Opprinnelig postet av Morten Aakenes Sladda pga det kan jo være noen som føler seg støtt:) Ja vi føler oss støtt! PGA SLADDINGA!!!! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2004 Legg merke til at bensinslangen går gjennom beina -> rett forbi det aller helligeste. Hvorfor sladd? Ser ingen grunn til det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2004 Hun er jo et beinrangel... ikke rart at hun er sladdet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...