#26 Skrevet Juni 12, 2006 Fikk mail nå om at de er sendt. *glede seg* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 12, 2006 Min bestilling fra germanplates tok 3 uker før jeg fikk de. Elendig tregt sammenlignet med noe jeg bestilte ifra japan som tok 4 dager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 12, 2006 Jeg bestilte fra germanplates for lenge siden og de kom etter ca en uke. Fikk mail med bilde samme kvelden som jeg bestilte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 12, 2006 sales@dubmeister.co.ukDet er den jeg har brukt bah, okei... samme som jeg har brukt, men får ikke noe svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 17, 2006 Tusen takk Roger. Etter mye om og men fikk jeg det til. Da er snart mine skilt på vei Da fikk jeg mine i dag Kjapt trygt og billig. Germanplates kan varmt anbefales! EDIT: Bestilte mine 7/6, så da tok det akkurat 10 dager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...