#1 Skrevet Juni 6, 2006 Hei Hvor er det beste stedet å få tatt en motorvask, full utvendig og invendig vask med polering og dyp rens av seter i Oslo eller Skedsmo området? Møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2006 Har jo alltids disse da i Lillestrøm/Strømmen,skal være flinke de. Link: http://www.strb.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2006 Takk! Det var AKKURAT det jeg var ute etter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2006 Takk!Det var AKKURAT det jeg var ute etter! Bare hyggelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2006 Er det de rett ved obs!'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2006 Er det de rett ved obs!'en? Hmm,det vet jeg ikke desverre,har aldri vært hos de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 6, 2006 Vet at det er noen rett ved obs!'en i lillestrøm som gjør en godjobb utvendig! Med avfetting, polering og diverse. Ganske billig og ganske bra resultat. For å sitere en kamerat: "Gamle biler kjører inn, og kommer nye ut igjen." Mener han sa de tok noen hundrelapper for dette! Verdt å sjekke ut om man bor i området hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...