#1 Skrevet Juni 6, 2006 Jeg har en TS Racing Bypassventil og synes liksom at woshingen er så treeg,må gasse så mye før den wosher.Kan jeg shimse denne ventilen så den wosher kjappere? Fulgte kun med 1stk fjær til ventilen når den ble kjøpt oxo,gullfarget fjær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2006 hvorfor skal du ha sånn whosj lyd? du kjører vel ikke japse? forge har justert de til å fungere optimalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2006 hvorfor skal du ha sånn whosj lyd? du kjører vel ikke japse? forge har justert de til å fungere optimalt. Doah,jeg har jo en wossh lyd med Forgen da,hører den godt med åpent filter. Men jeg vil bare at den skal reagere raskere,vil ikke ha noe mere lyd,kjører ikke jap-crap heller... Men jeg har sett at flere selge Forgene med flere fjærer og skiver som man kan shimse den med. Mitt sp er da,KAN man shimse denne så den wosher fortere enn nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2006 Så vidt jeg veit skal det ikke komme " woosh " lyd med en bypassventil ?? Må jo ha litt turtall for at trykket skal bli riktig, å turboen jobber ikke skikkelig før 2000 - 3000 omdreininger. Ikke så mye som er galt her tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2006 Er det resirkventil vi snakker om nå eller? Min høres ganske greit når jeg slipper gassen på 3000rpm iaffal. Kun KN innsatsfilter som står i. Som forøvrig er gjengrodd av dritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2006 Visst den skal reagere kjappere så må du vel bytte til en litt svakere fjær. Men det som du kan risikere da er jo at den vil lekke dersom fjæra blir for slakk. Men det er jo vel bare å prøve seg frem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 8, 2006 hvorfor skal du ha sånn whosj lyd? du kjører vel ikke japse? forge har justert de til å fungere optimalt. OT: Lei av å lese dette hver gang noen snakker om dumpventil... Prøv heller å svar på spørsmålet. (som du også har gjort, litt) Vist noen vil ha pysss (japse) lyd... så kan de vel ha det. Ikke noe imot deg Luis, men generelt // Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...