Servo- Tandempumpe ABY / 3b / 7a delenr?

Anbefalte innlegg

Har lest meg fram til at det finnes en hel haug av forskjellige pumper til disse.

Noen som vet forskjellen?

07.89 -> 054 145 165 GX

 

 

Disse har hennholdsvis pris på 2900 & 4600 hos ZF Norge. Noen som har peiling på hva forskjellen er???:confused: :confused:

 

Plukket nettop av min å den lyder følgende: 054 145 165 B :confused:

 

 

Må si jeg henger ikke med i svingene lengere. Verken delelager hos møller eller ZF Norge kunne fortelle meg hva forskjellen er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bømp.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

-----------------

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjellen er vel sikkert at det er kommet en annen type pumpe da siden den ene er til biler før 1989 og den andre etter -89.. Og da kan det jo være så mye som er forskjellig. Men når du nå har et delenummer fra den som satt i fra før så hadde jeg nok bestillt den selv om den er noe dyrere. Men du kan jo trøste deg med at du ikke må bytte den igjen før du evt skal selge bilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tipper forskjellen er i hvor mange BAR pumpene leverer. Kjøp den pumpa som stemmer med delenummeret for DIN bil. Jeg testet en pumpe med 20 Bar for lite og det var ikke noe gøy å kjøre med.

 

Satte inn ny servo i dag levert fra ZF Norge. Kostet med 2800 kr inkl frakt, mot Møllers 7000 kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke forskjellen men 054 145 165 B er ikke lenger å få tak i... Erstatnings delen er 054 145 165 G(X) ifølge etka

 

Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.