#1 Skrevet Juni 6, 2006 Noen her som tilfeldigvis vet hva nye S3 merker (slik som på 2001-->) koster pr stk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2006 Ring nærmeste delelager hos en merkeforhandler. Koster ikke mange hundrelappene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2006 finnes jo forskjellig på ebay: smil : her er et sett: http://cgi.ebay.com/New-Audi-S3-package-frontemblem-S3-tail-emblem_W0QQitemZ4645210007QQcategoryZ10372QQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2006 Billigere å dra bort på den lokale VAG-kiosken da tror jeg. Koster vel ikke rart det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2006 koster 137 kroner pr merke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2006 keep it clean.. mye finere uten alle merkene, og bare ringene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2006 keep it clean.. mye finere uten alle merkene, og bare ringene Hvis man har 1.6 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 7, 2006 Hvis man har 1.6 ja hvem har sakt att jeg har det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 7, 2006 hvem har sakt att jeg har det? Den kommentaren var selvfølgelig ikke rettet mot deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...