#1 Skrevet Juni 6, 2006 Var på Akerbrygge en tur nå, og der sto jammen den nye TTèn tok noen bilder av den, for de som ikke har sett den ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2006 Og et par til...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2006 Har sett den på bilder før, men fy feite for en snasen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2006 Mer bilder fra Aker brygge her: http://forbruker.no/bil/bildeserier/article1341731.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2006 Synes denne er meget pen RÅ bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2006 mye råere enn den gamle TT`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 6, 2006 fet vogn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 6, 2006 Fy faen den nye TT'en er mye råere enn jeg hadde trodd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 6, 2006 Ja takk.. tar en slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 6, 2006 mye råere enn den gamle TT`n Rolig nå hehe Er den ikke veldig lik Nissan 350Z ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 6, 2006 Dette er skikkelig GROM BIL !! Syns denne er utrlig lekker!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 6, 2006 Vel...æsj!!! Fronten skriker etter plat & sveis rundt lyktene. Er min mening såfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 6, 2006 Tror jeg må en tur i banken med dådyrblikk jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 6, 2006 Nydelig og rå foran...kongefet inni...ikke heeelt fulltreffer bak Synes jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 6, 2006 Her er en serie til med bilder fra Aker brygge: http://www.dn.no/dnBil/article798142.ece?start=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 7, 2006 er dette en type VR6 motor? kan ikke være mange grader på den v6`ern der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 7, 2006 er dette en type VR6 motor? kan ikke være mange grader på den v6`ern der Nye Audi TT Coupé er preget av rene dynamiske linjer og utstyrt med kraftressurser som ikke gjør skam på utseendet. Med en toliters turboladet firesylindret motor, utstyrt med Audis Le Mans-testede FSI direkteinnsprøytingsteknologi, yter motoren 200 hk. Det er nok til å ta bilen fra 0 til 100 km/t på 6,4 sekunder. Ønsker du mer krefter leveres også nye Audi TT Coupé med en hissig 3,2-liters V6er på 250 hk. Med denne akselerer du fra 0 til 100 km/t på 5,7 sekunder. I det du passerer 120 km/t, heves den skjulte hekkespoileren og bidrar til å styrke veigrepet ytterligere. Topphastigheten låses elektronisk ved 250 km/t. Begge motorene leveres med sekstrinns manuell girkasse og kan kombineres med Audis dynamiske S tronic girkasse. Mens kreftene fra 2,0-literen omdannes til fremdrift gjennom fremhjulsdrift, er V6-utgaven utstyrt med Audis unike quattro teknologi som sikrer alle fire hjulene maksimalt veigrep. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 7, 2006 ta en titt på hvor pluggledningene er på v6`ern der, ikke langt unna verandre? tipper på att alle 6 sylinderne er i samme blokka, slik som vr6. V6`en min har 2 blokker med 3 sylindre i hver. Derfor jeg sa att det ikke er mange gradene vinkling på den v6`ern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 13, 2006 En filmsnutt: http://www.dn.no/dnBil/article799467.ece?embeddedVideoSize=large 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 13, 2006 Det er riktig, Haavard, det er VR6-motorn i denne bilen, den står også i Golf R32, A3 3.2, New Beetle RSi, Touareg 3.2, Multivan 3.2, Phaeton 3.2 etc etc. Den finnes også i en 3.6-liters versjon i Passat i USA, men den er ikke identisk, da motoren måtte forstørres for å bli utvidet til 3.6 liter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 13, 2006 Det er riktig, Haavard, det er VR6-motorn i denne bilen, den står også i Golf R32, A3 3.2, New Beetle RSi, Touareg 3.2, Multivan 3.2, Phaeton 3.2 etc etc. Den finnes også i en 3.6-liters versjon i Passat i USA, men den er ikke identisk, da motoren måtte forstørres for å bli utvidet til 3.6 liter. *Pirke* feil av dem å skrive V6 på motoren på bilen....!.. på en måte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 13, 2006 Nei, det er egentlig ikke feil, for VW fjernet R fra navnet når Golf 4 ble introdusert. Motoren het VR6 bare i Golf 3/Vento, Passat 3 & 4, i Sharan og i Caravelle. Etter 1998 har den bare hett V6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 14, 2006 men det er liksom litt feil å kalle den v6. V kommer jo fra gammel chevy og lignende v8`ere. med 2 blokker med 4 sylindre osv. Så har vi rekke 3-4-5-6 osv. Boxer wankel osv. Så kommer denne rekkeV-6 Passende navn for den VR6, fordi det er netopp vr6, å ikke V6 (min mening) når jeg tenker på v6, tenker jeg på motor i v format, med 2x3syl blokker. 2 eksosrør bakover.. osv. Men nå er jo dette bare min mening da, ikkeno mot vr6 for all del. synes det er gromt, bare jeg som synes det er feil å kalle det v6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 14, 2006 Ja, jeg skjønner ikke hvorfor VW slutta å kalle den VR6. Men det er altså en 24V 3.2 Liters VR6 motor i denne TTn. Samme som Porsche Cayenne V6, Phaeton V6,Tourag V6 og Golf R32 har.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...