Anbefalte innlegg

Var på Akerbrygge en tur nå, og der sto jammen den nye TTèn

tok noen bilder av den, for de som ikke har sett den ennå.

 

tt_ny.JPG

tt_ny2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og et par til......

 

tt.ny3.JPG

 

tt.ny4.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett den på bilder før, men fy feite for en snasen bil : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes denne er meget pen :tilber:

RÅ bil!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye råere enn den gamle TT`n :): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fet vogn :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen den nye TT'en er mye råere enn jeg hadde trodd :tilber:: faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja takk.. tar en slik : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye råere enn den gamle TT`n :): rock :

 

Rolig nå : bråk :

 

hehe

 

Er den ikke veldig lik Nissan 350Z ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er skikkelig GROM BIL !! :D

 

Syns denne er utrlig lekker!! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel...æsj!!!

 

Fronten skriker etter plat & sveis rundt lyktene.

 

Er min mening såfall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg må en tur i banken med dådyrblikk jeg : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig og rå foran...kongefet inni...ikke heeelt fulltreffer bak :)

Synes jeg da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dette en type VR6 motor?

kan ikke være mange grader på den v6`ern der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dette en type VR6 motor?

kan ikke være mange grader på den v6`ern der

Nye Audi TT Coupé er preget av rene dynamiske linjer og utstyrt med

kraftressurser som ikke gjør skam på utseendet. Med en toliters turboladet

firesylindret motor, utstyrt med Audis Le Mans-testede FSI

direkteinnsprøytingsteknologi, yter motoren 200 hk. Det er nok til å ta bilen

fra 0 til 100 km/t på 6,4 sekunder. Ønsker du mer krefter leveres også nye Audi

TT Coupé med en hissig 3,2-liters V6er på 250 hk. Med denne akselerer du fra

0 til 100 km/t på 5,7 sekunder. I det du passerer 120 km/t, heves den skjulte

hekkespoileren og bidrar til å styrke veigrepet ytterligere. Topphastigheten

låses elektronisk ved 250 km/t. Begge motorene leveres med sekstrinns manuell

girkasse og kan kombineres med Audis dynamiske S tronic girkasse. Mens kreftene

fra 2,0-literen omdannes til fremdrift gjennom fremhjulsdrift, er V6-utgaven

utstyrt med Audis unike quattro teknologi som sikrer alle fire hjulene maksimalt

veigrep.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta en titt på hvor pluggledningene er på v6`ern der, ikke langt unna verandre? tipper på att alle 6 sylinderne er i samme blokka, slik som vr6.

 

V6`en min har 2 blokker med 3 sylindre i hver.

 

Derfor jeg sa att det ikke er mange gradene vinkling på den v6`ern.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig, Haavard, det er VR6-motorn i denne bilen, den står også i Golf R32, A3 3.2, New Beetle RSi, Touareg 3.2, Multivan 3.2, Phaeton 3.2 etc etc. Den finnes også i en 3.6-liters versjon i Passat i USA, men den er ikke identisk, da motoren måtte forstørres for å bli utvidet til 3.6 liter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig, Haavard, det er VR6-motorn i denne bilen, den står også i Golf R32, A3 3.2, New Beetle RSi, Touareg 3.2, Multivan 3.2, Phaeton 3.2 etc etc. Den finnes også i en 3.6-liters versjon i Passat i USA, men den er ikke identisk, da motoren måtte forstørres for å bli utvidet til 3.6 liter.

 

*Pirke* feil av dem å skrive V6 på motoren på bilen....!..

på en måte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er egentlig ikke feil, for VW fjernet R fra navnet når Golf 4 ble introdusert. Motoren het VR6 bare i Golf 3/Vento, Passat 3 & 4, i Sharan og i Caravelle. Etter 1998 har den bare hett V6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det er liksom litt feil å kalle den v6.

 

V kommer jo fra gammel chevy og lignende v8`ere. med 2 blokker med 4 sylindre osv.

 

Så har vi rekke 3-4-5-6 osv.

Boxer

wankel osv.

 

Så kommer denne rekkeV-6

Passende navn for den VR6, fordi det er netopp vr6, å ikke V6 (min mening)

 

når jeg tenker på v6, tenker jeg på motor i v format, med 2x3syl blokker. 2 eksosrør bakover.. osv.

 

 

Men nå er jo dette bare min mening da, ikkeno mot vr6 for all del. synes det er gromt, bare jeg som synes det er feil å kalle det v6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor VW slutta å kalle den VR6.

Men det er altså en 24V 3.2 Liters VR6 motor i denne TTn. Samme som Porsche Cayenne V6, Phaeton V6,Tourag V6 og Golf R32 har....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.