#1 Skrevet Juni 6, 2006 Helloen Noen som kan tipse meg om hvem som selger div luftinntak til panser..? Er på utkikk etter et litt diskre luftinntak for og ha på pansret over luftfiltret, men har ikke funnet det "rette" enda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2006 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2006 Er det ingen som har noen tips om hvor man kan få kjøpt div luftinntak til panser? Skulle absolutt funnet det. Skal lakkere bilen snart og skulle gjerne hatt montert luftinntak først.. Kansje jeg blir nødt til å starte opp stikksaga og sveiseapparatet skal det bli nå mere luft.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2006 Jeg har lurt på det samme selv, men har ikke prøvd så vet ingenting om det. Sett ihvertfall inn bilde, jeg har lyst å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2006 Du får vel kjøpt på enkelte tuning sider..? Visst ikke så kan du jo se etter andre biler som har fra før (fra sideskjermen til en caravelle f.eks) og sjekke om du finner en slik på dynga eller noe lignende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 21, 2006 Vi brukte bare en vinkelsliper til å lage lufting i panseret. Klasket litt primer og litt lakk over. Ble ikke så værst, og funket veldig bra. Men, dette er kanskje ikke noe særlig på en nyere bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 21, 2006 Du får vel kjøpt på enkelte tuning sider..? Visst ikke så kan du jo se etter andre biler som har fra før (fra sideskjermen til en caravelle f.eks) og sjekke om du finner en slik på dynga eller noe lignende.. Jeg har funnet noen på styling/tuning sider, men det er ganske dårlig utvalg.. Skal jo helst se litt bra ut på bilen også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 21, 2006 Vi brukte bare en vinkelsliper til å lage lufting i panseret. Klasket litt primer og litt lakk over. Ble ikke så værst, og funket veldig bra. Men, dette er kanskje ikke noe særlig på en nyere bil? Det blir vel sag eller vinkelsliper som blir løsningen:evil: .. Har du bilde av det som dere har laget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 25, 2006 http://www.czt.no/catalog/index.php?cPath=454_666 men om de er fin må du nesten avgjør selv har ikke noe med dette å gjør men siden du har 3B så har dette firmaet noen tøffe skjermer ..... http://srs-tec.de/Shop_1/product_info.php/info/p41_Kotfl%FCgel+S2+vorn+rechts%2C+VW+Passat+3B.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...