#1 Skrevet Juni 6, 2006 Noen som vet helt sikkert hvilken flens dette er ? En kkk 27. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2006 Er det dette som kalles en T04 splitpuls flens? Og hvorfor kan den ikke brukes på en 5 syl Audi motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2006 Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2006 Hmm, hva er grunnen til at denne ikke kan brukes på Audi 20vt (??) som du sier da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2006 fordi den er twin entry... passer jo flott til 4'er eller 6'er fordi da for du 2-1 eller 3-1. men om du har femmer blir det liksom 3 cyl inn ene porten og 2 inn andre. men jøss går sikkert men tror ikke det er optimalt akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2006 fordi den er twin entry... passer jo flott til 4'er eller 6'er fordi da for du 2-1 eller 3-1.men om du har femmer blir det liksom 3 cyl inn ene porten og 2 inn andre. men jøss går sikkert men tror ikke det er optimalt akkurat Takk Helge, da har jeg skjønt det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 18, 2006 Denne turboen er forøvrig tilsalgs for 4500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 18, 2006 Kan vel brukes på 5'mer også, se at man har et grenrør med like lange rør til hver av sylindrene, da vil jo flowen være lik inn på begge disse da kollektoren sitter et stykke før den treffer denne flensen. Så det så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 21, 2006 Denne turboen er forøvrig tilsalgs for 4500,- Ingen som har lyst på stooor turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 29, 2006 bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 29, 2006 Kan vel brukes på 5'mer også, se at man har et grenrør med like lange rør til hver av sylindrene, da vil jo flowen være lik inn på begge disse da kollektoren sitter et stykke før den treffer denne flensen. Så det så... Da faller jo HELE poenget med twinport bort.... Man har 2 kollektorer til en twinport. Og hva vil skje når eksospulsene treffer flata i midten der? Burde ikke være noe problem å la 2,5 sylindre gå til hver sin port Fin turbo til masse hk det der, tåler iaf nok juling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...