Sote selv. Hva er bra merker på soting?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Som topic sier så lurer jeg på om det er noen som vet om noen merker på soting som er lette og jobbe med, og som blir er bra resultat?

 

Har tenkt til å sote selv, og vil selvfølgelig ha det til å se best mulig ut.

 

Evt. steder man kan kjøpe de forskjellige og ca pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp på biltema de er fine å lette å jobbe med........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke de slik at du må dele de opp i flere deler om du skal ha på bakrute, fordi bakruta er bøyd?

 

Eller blander jeg de med de som du får på bilextra?

 

Er de på biltema sånne som du bruker såpevann på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp deg proff film fra f.eks 3m eller sungard mye lettre jobbe med en biltema osv sin film samt at man ser bedre ut med en proff film samt at den tåler og krympes med varme for perfekt passform fåes kjøpt på nærmeste bilglass forhandler som legger sotfilm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg handla meg solfilm på noe som heter Motorsenteret her , det hva skikkelig dritt film å legga, fikk nyss om att biltema sin hva bedre testa den å fikk det så strøkent som det er mulig å få det, knall film etter min mening fra biltema 10 poeng fra meg for den vertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer bare til å bli misfornøyd hvis du legger på selv. Blir full av luftbobler og støv, tro meg. La heller en profesjonell fagmann gjøre jobben så holder filmen seg lenge og uten skjolder og stygge merker. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer bare til å bli misfornøyd hvis du legger på selv. Blir full av luftbobler og støv, tro meg. La heller en profesjonell fagmann gjøre jobben så holder filmen seg lenge og uten skjolder og stygge merker. ;)

hvis man tar seg god tid å er nøye er det godt mulig å få det bra selv. Men det er klart for helt perfekt resultat må man jo enten ha god trenin eller få det gjort av fagmann..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer bare til å bli misfornøyd hvis du legger på selv. Blir full av luftbobler og støv, tro meg. La heller en profesjonell fagmann gjøre jobben så holder filmen seg lenge og uten skjolder og stygge merker. ;)

 

hehe ja men da kan du jo ikke legga da jo vis du får luftbobler å støv ;)

legger selv jeg på mine biler å får ikke skjolder og stygge merker + støv å luft mellom det går på hva film du bruker ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne litt jeg,er ute etter en film som tåler litt, så den ikke blir stripete etter 1 mnd med opp og ned med rutene.. Noen som har tips? Har brukt CD Cardic sin før(bilxtra) men synst den blir litt fort stripete.. Noen som har testet 3M sin? Link til nettbutikk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt oppi her, så er faktisk Biltema sin ganske bra på det meste, også riper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.