Anbefalte innlegg

Så det var veldig mange som filmet i helgen, ingen som har noe film som de kan legge ut?: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer med en når jeg får tid til å lage den ferdig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da for jeg vente å se da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er filmen klar, har ikke gjort noe kjempefancy ut av det men ble no 15min med hardbarka morro.

Men trenger hjelp med serverplass, laster den opp på min server no mens jeg er på jobb så vil den være tilgjengelig i ettermiddag, filen er på ca 100mb.: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVOR ER FILMEN???? : vinke :: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra film:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er fra Søndag ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke mest Lørdag der tro : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det kun var søndags filming jeg da....

Så at det var andre iår som prøvde seg på "jakten på Sunrise" :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra film dette Christian : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er filmen klar, har ikke gjort noe kjempefancy ut av det men ble no 15min med hardbarka morro.

Men trenger hjelp med serverplass, laster den opp på min server no mens jeg er på jobb så vil den være tilgjengelig i ettermiddag, filen er på ca 100mb.: rock :

Bra film, også skal du ha cred for ikke å ha drukna den i den der forderva bedrøvelige techo-musikk-skvælet alle skal ha.

Litt O.T, hva i all verden er den lyden i bilen din Christian???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin film ja, fikk med mye motorlyd, og det liker vi! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva var det for lyd i bilen vi fikk se innenfra? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker, nei motorlyd er viktig, det er bare det at innimellom blir det litt kjedelig uten musikk. kjøpte mikrofon før treffet til 1200,- så håpte motorlyden skulle bli enda mer "realistisk" og rett på, men fungerte no bra.

Inboard kjøringen er fra lørdag, da stod kameraet fastmontert i bilen, resten av filmingen er fra søndag. var litt mindre variasjon den dagen.

Angrer litt på at jeg ikke filmet lørdagen og kjørte søndagen, da hadde jeg fått med mer av begge deler - dog på bekostning av utstillingen ( som jeg fikk 2`ndre plass på)

Det var vi som lå oppå vollgraven ja, som partyteltet ble tatt av vinden på søndagen: smil :

Ang. lyden fra bilen min så er det turbulens dere hører fra utblåset (aka: concorden;) ) , var litt uheldig han som bygget anlegget med dobbel blås bak. Har ikke somlet meg til å gjøre noe enda, ikke rart jeg brøt lydmuren :rolleye: (p.s lurer fælt på hvordan det høres ut på utsiden så hvis noen har det på film - ta kontakt)

Jeg venter fortsatt på ledig serverplass så hvis noen ikke får lastet filmen ned så er det tomt hos meg, ta da kontakt så kan jeg få overført den på ftp eller noe.

mvh

Christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra film, også skal du ha cred for ikke å ha drukna den i den der forderva bedrøvelige techo-musikk-skvælet alle skal ha.

Lyden i bilen til Christian er Heeeeeeeeeeeelt konge!! Vi kaller`n bare CONCORD`n !! Skulle hørt det i pådrag i tunnell du, da snakker vi gitt.

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som at eksosen har fryktelig dårleg tid....: eek :

Kan det vere litt trang eksos?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sorte golf 4'en, er det en R32? Høres sånn ut på filmen. evt, hvem sin bil er det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en R32 ja, tilhørte en svenske regner jeg med, da den hadde svenske skilt. Ganske spesiell lyd i eksosen på den, har aldri hørt tilsvarende på noen VR6-bil, ei heller Beetle RSien som var på våler (det er jo "samme" bil)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

R32'n er en svenske som bor i Ålesund ja. Heilt sjefslyd fra den! Miltek eksosanlegg på den som lager den fete lyden. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare EN ting å si... bowdown.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som at eksosen har fryktelig dårleg tid....: eek :

Kan det vere litt trang eksos?: klø :

JA, den trenger manifoil og 3" downpipe - he he:rolleye:

Den svenske R32`n stilte med treffets frekkeste lyd : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

R32'n er en svenske som bor i Ålesund ja. Heilt sjefslyd fra den! Miltek eksosanlegg på den som lager den fete lyden. ;)
Alltid en fryd når Jimmy er ute med R32en sin :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jimmie takk ;) R32 med chip å miltek eksos.. Heilt SYK lyd : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.