Forskjell i 90 mod 200tq 20v og 90 mod 100 q?

Anbefalte innlegg

som topic sier, hva er forskjell i understellet hos en 90 mod 200 tq 20v og en 90 mod 100 Q?

vet at bremsene er forskjellig. Ufo på 200. Men hva ellers er forskjellig?

Hva med dempere og fjærer. Kan man bruke dempere fra en 100 på en 200?

Hva med hjullager, foringer, opphengskuler etc.

er det meste likt på 200 og 100?

anyone med kjennskp til disse?

 

Noen som har gode og BILLIGE dempere å anbefale til min 200?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Understellet på 200 20v er mer likt som på V8 men uten krengningshemmer bak. Bærearmen foran har et kulefeste som er 19mm kontra 18mm som på 100 og 200 ellers. For mer detaljer burde du få tak i ETKA.

 

Jeg kjøpte gule koni justerbare direkte fra Rodin på skedsmokorset. VWAudi-club medlemmer kan handle direkte derifra og spare mange tusen bare på dempere. Jeg gav 4000,- for alle fire. Thorshov skulle ha over 7000,- for det samme. Jeg har dem justert på det svakeste og syntes det fungerer fint. Nå er vel 200 20v en del tyngre enn 100q ?? Så det kan bety at dem virker stivere på en 100q. Tror min veier 1540kg

 

Såvidt jeg vet er det ikke noe forskjell på demperene fra 100 til 200 20v. hvertfall ikke i front.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.