#1 Skrevet Juni 7, 2006 Da jeg nå omsider skulle montere Plasma skivene mine fikk jeg meg en liten overaskelse Skivene passet jo selvfølgelig ikke til det instrumentet jeg hadde selv om begge gikk til 220 og er til Audi 80 Her er bilde av plasmaskivene (legg merke til bredden på km teller i forhold til tripp teller) her er bilde av mitt instrument; (un4) Noen som vet hvilken modeler som leveres med det instrumentet jeg har skiver til ? evt noen som har et som de vil selge.. eller som ønsker å kjøpe plasma skiver til sitt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2006 Passer skivene til mine vdo-intrumenter? Eventuel pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2006 De passer kun til et un4 speedo det som går til 260.. Ellers har de til alle vdoene.. Prisen er vel 55 euro totalt kom mitt på 1050 med frakt og toll.. Men skivene passer heller ikke til mitt un4 da jeg har samme som deg:( men lagde bare nye hull der det trengtes, ble ikke 100% men mye kulere uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2006 men se hvor unøyaktige de er ellers også da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...