Hvordan ta av antenna på taket på coupe 89?

Anbefalte innlegg

Som topic sier. Skal bytte antenna. Skal jeg løsne den muttra som er på innsiden bak det lyset i taket? Eller skal jeg bare vri på utsiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du skal av med bare antenna så er det bare å skru utvendig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som topic sier. Skal bytte antenna. Skal jeg løsne den muttra som er på innsiden bak det lyset i taket? Eller skal jeg bare vri på utsiden?

Kommer ann på om du kun skal bytte pisken , eller hele antenna med fot det....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hele antenna med fot.

 

Skal også ha løs sideplatene på dørene. Hvordan? Hvordan får jeg av vindussveiva?

 

Er skruene i sidene på bakseteryggen vranggjenget? knakk skrujernet mitt i sta når jeg skulle løsne :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

knakk skrujernet mitt i sta når jeg skulle løsne :P

Ro deg ned da, mann.. står vel ikke om liv! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er sant. Men hadde vært fint å fått ut baksetene når jeg skal begynne med dempinga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hele antenna med fot.

 

Da anbefaler jeg deg å slippe ned taktrekket , lettere å komme til skruen på undersiden av foten da.

 

 

Skal også ha løs sideplatene på dørene. Hvordan? Hvordan får jeg av vindussveiva?

 

 

Vindussveiva sitter skrudd med en skru... er gjerne et deksel du må få av

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enn håndtakene, trenger de å av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enn håndtakene, trenger de å av?

 

Jepp . det må de....

 

De sitter også med en skrue som du finner når du åpner håndtaket , så kan du se den i åpningen under... skru ut skruen, skyv til siden og ta av vaieren..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp . det må de....

 

De sitter også med en skrue som du finner når du åpner håndtaket , så kan du se den i åpningen under... skru ut skruen, skyv til siden og ta av vaieren..

 

Det er gjort. Også de ubrakoskruene på undersiden av de du holder i. Fikk ikke dette helt løst. Må se litt mere på det. Virka som de ikke ville ut.

 

Så skal jeg etterhvert ha løs sidene bak, Men tror ikke det vil bli noe kjempeproblem. :)

 

Si ifra om du vet av noen vanskelige ting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du nødt til å løsne taktrekket da?

Når jeg skiftet antenne på min typ89 Coupe så tok jeg ned kupelyset bak. Mer eller mindre rett over dette var antennen m/tilhørende fot skrudd fast. Skiftet alt derfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du nødt til å løsne taktrekket da?

Når jeg skiftet antenne på min typ89 Coupe så tok jeg ned kupelyset bak. Mer eller mindre rett over dette var antennen m/tilhørende fot skrudd fast. Skiftet alt derfra.

 

Er slik på min også. Gidder ikke ta ned taktrekket nei.

 

Sliter mere med å ta av baksetet og dørsidene :P Men orker ikke starte ny post av den grunn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.