#1 Skrevet Juni 7, 2006 Heisann! Vurderer til stadighet å bytte ut mine gamle sko - Tsw Pace - i fordel for Keskin KT4 eller KT5. Litt usikker der. Det jeg lurer på er hvor jeg skal bestille dem. Direkte fra leverandør i utlandet, eller er det noen som er gode på leveranser her innenlands? Er også litt usikker om jeg skal gå for a) 7.5*17 à 4 stk b) 7.5*16 à 2 stk | samt 9*16 à 2 stk ~ 4 stk Hva ville dere gått for mtp. dimmensjon? blir billigere hvis jeg tar a) i og med jeg har 17" på bilen allerede jeg antar dere allerede vet hvordan disse felgene ser ut, men legger ved bilder uansett KT5 KT4 .. jeg har forresten en Golf III med nok av senk ~VegardAA || KjetilM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2006 Veldig riktige felger begge to. Synes muligens KT5 ser litt rar ut 16-tom. Ville gått for KT4. 9x16 forran og bak med 215/35-16. Kjenner ihvertfall en som kjører med den dimmen på en 3'er med 9x16 Brock B2. Og den bilen er laaav! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2006 Veldig riktige felger begge to. Synes muligens KT5 ser litt rar ut 16-tom. Ville gått for KT4. 9x16 forran og bak med 215/35-16. Kjenner ihvertfall en som kjører med den dimmen på en 3'er med 9x16 Brock B2. Og den bilen er laaav! - Takk for svar ønsket om å ha 9*16 rundt på hele bilen er stort! Men har litt mindre tro på at dette går mtp. innerskjermer fremme? har en radikalt senket bil jeg også, så vi er sikkert i samme båt:p Hvis det blir KT5 antar jeg å gå for 7,5*17 med falken dekk for å oppnå en fin strekk =) men veldig usikker på hva som tar seg best ut på en golf 3. Den er lakkert i blå perlemorlakk forøverig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2006 - Takk for svar ønsket om å ha 9*16 rundt på hele bilen er stort! Men har litt mindre tro på at dette går mtp. innerskjermer fremme? har en radikalt senket bil jeg også, så vi er sikkert i samme båt:p Hvis det blir KT5 antar jeg å gå for 7,5*17 med falken dekk for å oppnå en fin strekk =) men veldig usikker på hva som tar seg best ut på en golf 3. Den er lakkert i blå perlemorlakk forøverig Jeg synes KT5 i 9x16 ser veldig små ut, og mht hvor dårlig plass det er til 9x16 på Golf 3, så ville jeg heller gått for 17 tommere med 215/35 17 etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2006 Jeg synes KT5 i 9x16 ser veldig små ut, og mht hvor dårlig plass det er til 9x16 på Golf 3, så ville jeg heller gått for 17 tommere med 215/35 17 etc. 7,5*17 da vel å merke? har sett de 9*16'ene på corrado, og er for så vidt enig at de kan bli litt i det miste laget. Noen som vet hvor mye kant jeg får ved kjøp av 7,5*17 i KT4 / KT5? Blir det knapt kant, eller er det "greit nok" -takker for alle innlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...