Anbefalte innlegg

Heisann!

Vurderer til stadighet å bytte ut mine gamle sko - Tsw Pace - i fordel for Keskin KT4 eller KT5. Litt usikker der.

Det jeg lurer på er hvor jeg skal bestille dem. Direkte fra leverandør i utlandet, eller er det noen som er gode på leveranser her innenlands?

Er også litt usikker om jeg skal gå for

a) 7.5*17 à 4 stk

b) 7.5*16 à 2 stk | samt 9*16 à 2 stk ~ 4 stk

Hva ville dere gått for mtp. dimmensjon? blir billigere hvis jeg tar a) i og med jeg har 17" på bilen allerede :rolleye:

jeg antar dere allerede vet hvordan disse felgene ser ut, men legger ved bilder uansett : smil :

KT5

keskin-kt5-kl.jpg

KT4

keskin-kt4-kl.jpg

.. jeg har forresten en Golf III med nok av senk :P

~VegardAA || KjetilM

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig riktige felger begge to. Synes muligens KT5 ser litt rar ut 16-tom.

Ville gått for KT4. 9x16 forran og bak med 215/35-16. Kjenner ihvertfall en som kjører med den dimmen på en 3'er med 9x16 Brock B2. Og den bilen er laaav! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig riktige felger begge to. Synes muligens KT5 ser litt rar ut 16-tom.

Ville gått for KT4. 9x16 forran og bak med 215/35-16. Kjenner ihvertfall en som kjører med den dimmen på en 3'er med 9x16 Brock B2. Og den bilen er laaav! : ja :

- Takk for svar :)

ønsket om å ha 9*16 rundt på hele bilen er stort! Men har litt mindre tro på at dette går mtp. innerskjermer fremme? har en radikalt senket bil jeg også, så vi er sikkert i samme båt:p

Hvis det blir KT5 antar jeg å gå for 7,5*17 med falken dekk for å oppnå en fin strekk =) men veldig usikker på hva som tar seg best ut på en golf 3. Den er lakkert i blå perlemorlakk forøverig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Takk for svar :)

ønsket om å ha 9*16 rundt på hele bilen er stort! Men har litt mindre tro på at dette går mtp. innerskjermer fremme? har en radikalt senket bil jeg også, så vi er sikkert i samme båt:p

Hvis det blir KT5 antar jeg å gå for 7,5*17 med falken dekk for å oppnå en fin strekk =) men veldig usikker på hva som tar seg best ut på en golf 3. Den er lakkert i blå perlemorlakk forøverig

Jeg synes KT5 i 9x16 ser veldig små ut, og mht hvor dårlig plass det er til 9x16 på Golf 3, så ville jeg heller gått for 17 tommere med 215/35 17 etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes KT5 i 9x16 ser veldig små ut, og mht hvor dårlig plass det er til 9x16 på Golf 3, så ville jeg heller gått for 17 tommere med 215/35 17 etc.

7,5*17 da vel å merke? har sett de 9*16'ene på corrado, og er for så vidt enig at de kan bli litt i det miste laget.

Noen som vet hvor mye kant jeg får ved kjøp av 7,5*17 i KT4 / KT5? Blir det knapt kant, eller er det "greit nok" :)

-takker for alle innlegg : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.