#1 Skrevet Juni 7, 2006 Noen som vet om det er ulik sporvidde, og om dette eventuelt er forskjeller på felger eller forstilling/bakstilling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2006 Skal være likt fremme så bak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2006 Rallye har større sporvidde bak enn foran, men husker ikke tallene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2006 Rallye har større sporvidde bak enn foran, men husker ikke tallene..Skyldes dette ulikt innpress på felger i forhold til vanlige Syncro-Golfer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2006 Tipper på impress, er jo kjapt gjort å finne ut om du sjekker delenr på de ymse delene opp mot biltype. Husk på at det er to typer synchro og da, da de nyeste skal ha samme drivverk som rallye... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2006 Innpress på mine felger er 35, mener originalt skulle være 38, men er ikke sikkert. Derimot har jeg noe som ser ut som en original "spacer" på bakakslingen. Hvorvidt den virkelig er original skal jeg ikke uttale meg om, men i instruksjonsboka står tallene, og jeg VET at sporvidden er bredere bak. Kan hente den inn i kveld/morgen, og skrive inn verdiene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...