#1 Skrevet Juni 7, 2006 Jeg holder på å legge opp bremserør til skiver bak på en caddy. Saken er at de rørene jeg har kjøpt (audi a6 fwd) ikke er lange nok. Det står vel om 5cm kansje. Hvordan forlenger bremserør? Har vært innom tanken med bare å kappe og forlenge med en bensinslange, men hvor lurt er det? Bilde fra bakstillinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2006 ville bare fått tak i en liten bit med bremserør. laget den i riktig lengde og ta på 2 nipler i hver ende og så skjøte med en slik en fra biltema.. KOster 20 kr for 2 stk.. http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=1250&iItemId=87446 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2006 ville bare fått tak i en liten bit med bremserør. laget den i riktig lengde og ta på 2 nipler i hver ende og så skjøte med en slik en fra biltema.. KOster 20 kr for 2 stk.. http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=1250&iItemId=87446 Ikke dumt.... Får man kjøpt slik i "han" del også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2006 Er vel bare å måle opp hvor lange rør du må ha, å stikke innom et bilverksted å få laga dem. kan umulig koste mange kronene. Klarer ikke å lage de selv, da du må ha et spess.presse verktøy for å lage flennser i endene. Forlenge med bensinslange?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2006 Jeg har noe ekstra bremserør jeg kan donere. Får ta meg en tu inn på et lokalt verkstad å høre en dag. Små tynne bensinrør hadde sikkert fungert som bare det. Men gidder ikke riske med slikt når det er bremser det er snakk om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2006 Bruk BREMSERØR og IKKE noe annet. Dette står under HØYT trykk og er rett og slett livsviktig. Få et verksted til å flense rør i riktig lengde til deg. Det er verdt investeringen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2006 Tenk bare hva som kan skje hvis det ryker i tohundreørten km/t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...