Bergen: Tuning VW I Bergen og omeng

Anbefalte innlegg

Stakk innom BO Racing og fikk tilbud. 7000 kr for tunet VW passat 130 hester til 166 hester.

 

Noen som har erfaring med bruk av BO Racing?

Prisen er stiv?

Hvordan er det med girkasse og slikt?

Og forsikring hvis du er uheldig og krasjer/blir krasjet i?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt noe negativt om BO racing.

Prisen er IKKE stiv, snarere tvert i mot.

Det spørs hva slags girkasse du har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har heller ikke hørt noe negativt om BO racing!

 

NÅ vet ikke jeg hvor du bor, men om du er villig til å kjøre litt ut av byn kan jeg absolutt anbefale Norman Leivestad på Seim, rett over Norhordlandsbroen!!! Veldig billig og enorm kunnskap om chiptrimming!!!

 

gå inn på http://www.trimchip.com/ og les mer, eller ring 934 67 791 for å slå av en prat!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stakk innom BO Racing og fikk tilbud. 7000 kr for tunet VW passat 130 hester til 166 hester.

 

Noen som har erfaring med bruk av BO Racing?

Prisen er stiv?

Hvordan er det med girkasse og slikt?

Og forsikring hvis du er uheldig og krasjer/blir krasjet i?

 

Bruker du BO (MTM) blir du nok fornøyd. MTM tar bevisst ut mindre Nm, ca 350 mot 400-410Nm hos andre. Dersom du går for 410Nm bør du nok skifte clutch etter en stund (søk litt på forumet så ser du). Og de 166hk tåler gjerne sammenligning med andre som oppgir 180hk ! Hvet om flere som har Chippet TDI hos BO, og de har vert fornøyd, selv om det koster litt mer enn diverse andre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bergen Bilelektronikk er jo også et alternativ, men vet ikke hvor langt unna de er i pris, men går du for MTM kommer du iallfall ikke til å angre.

 

Ellers har jo Ts-racing rullende verksted som gjerne kommer innom Bergen i sommer så er jo evt en mulighet der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for alle svarene.

Går nok for MTM-chippen. Jeg bor på askøy så det er det enkleste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.