Anbefalte innlegg

Eg har nett fått sett på et FK justerbart senkesett då eg selfølglig måtte bli stoppa av biltilsynet i ein teknisk kontroll. Så no må eg inn å vise bilen. Men det er et problem det var ikkje TUW papir med senkesettet. Så det eg lurer på er kor eg kan få tak i da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring en leverandør i Norge som selger FK sett. Da ordner de sikkert ett sett med papirer til deg. Ellers så kan du jo kontakte fabrikken direkte.

Burde ikke by på store problemer ihvertfall når det er ett så utbredt merke som FK

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontakt ArtRacing. De skaffer nok dette til deg. Jeg har forresten TUV papirer til FK senkesett til A4, men er usikker på om det er til justerbart. Har så jeg kan sende pr mail hvis det er intressant. Send en PM med mail adresse.

 

Christian

 

Lasta opp fila i stedet her jeg.

FKAI073 NEU NEU NEU.pdf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at du må også mest sannsynlig skrive dette om til norsk (er som oftest på Tysk).

Det kommer egentlig an på hvor du bor i landet.. Ombyggingsregler + Norge = : dum :

 

Btw : Prøv deg i Odda, der funker det meste :P gjorde det for meg iallefall: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.