#1 Skrevet Juni 8, 2006 Skulle hatt lakkert ett sett skjørter. Hvor mye skal du/dere ha for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2006 Jeg betalte 1200kr for lakk av mine skjørt uten kvittering,der har du i hvertfall en pris å gå etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2006 Tom: Vil du gi meg et lite hint om hvor det var? =p Evt. på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2006 Tom: Vil du gi meg et lite hint om hvor det var? =p Evt. på PM. Hehe,det kan jeg desverre ikke gjøre,han har alt for mye å gjøre slik det er nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2006 ta konak med meg over helgen så kan jeg sette deg i kontakt med en som kan fikse dette men han er borte ut uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...