Hurtigruta bilglass i Trondheim, erfaring?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skulle bestille time til soting av Passaten hos Gustavsen i Trondheim, men de var dessverre fullbooket til i august...

 

Alternativer som ble nevnt i samtale med Gustavsen var Hurtigruta bilglass.

 

Nå lurer jeg i steden på om noen her har erfaring med dem i Trondheim?

 

mvh

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da svarer jeg på min egen tråd siden JEG nå har erfaring! :)

 

Hentet bilen min hos Hurtigruta bilglass på Rosten i Trondheim idag. Det ble meeeget bra!! :tilber:

 

Har nå 40% solgjennomslipp på de bakre 5, og syns det ikke så "dumt" ut i det hele tatt med ingenting på sidevinduene fremme på førersiden. Det er tross alt litt farge på de og originalt, så dette ble jeg kjempefornøyd med!

 

Prisen var det heller ingenting å si på! Fikk litt rabatt der og da selv om de ikke ga rabatt til klubbmedlemmer i VW-Audi, og det hele kom på 4688.- med moms!

 

TJ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt seint ute her men....

 

Leverte TT'n der for soting av rutene, ble kjempe fornøyd med alle side-ruter men bakrute ble ingeting å skryte av desverre. Man ser skjøten og boblene langs kanten på ruta. Fikk beskjed om at det ikke var noe og gjøre med. Skal rundt til andre firma og høre om det virkelig er sant.

 

 

Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man ser skjøten og boblene langs kanten på ruta. Fikk beskjed om at det ikke var noe og gjøre med.

Det lover jo ikke helt bra da : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei DET er ikke godt nok! Det der bør du nok ikke gi deg på!

 

ruls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.