#1 Skrevet Juni 8, 2006 Som topic sier så ønsker jeg å få ekspansjonsbilder av hvor temperaturføleren er montert på en 97 mod A6 2.8 30v motor. Så hvis noen kan bla i familiealbumet og slenge meg et bilde hadde jeg vært takknemmelig. Hadde håpt jeg klarte å bytte den uten å ta ut vannpumpa. Går dette? På forrhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2006 Ingen som har AKTE som kan ta en rask titt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2006 Hvis det er oljetemp.sensor'n du skal bytte, så må du nok skru litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2006 Dårlig pressisert fra min side... Vanntemp føleren er jeg på jakt etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2006 Er det termostaten du tenker på iom at du nevner vannpumpa? Legger ivertfall med ett bilde av den Delenr: b078121113f 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...