S2 inst. passer det på v6 eller andre motorer??

Anbefalte innlegg

Lurte på om s2 instrumentene over på v6 motor? om man kan kode dem over til 6 sylindra motor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leste om det på http://www.meckisfaq.de, den gangen det var masse info å finne der, ikke som i dag hvor det bare er forum, der sto det at alle instrumentene skal passe om hverandre uavhengig av motor, men jeg tror at man måtte switche en bryter på omdreiningstelleren, for å matche antall sylindere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja okay, får håpe det går.. Takk igjen per;) svarer på nesten alle postene mine du ..hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg smalt over S2(5syl) instrumentet i caben den gangen jeg bare 4 sylindere uten å måtte switche om noe. Fungert utmerket for meg, men har lest flere steder at folk "masser" om disse brytere man skal switche på. Men uansett alt kan modifiseres :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay!, hva med kjørekomputer og diverse sånne ting, fungerte det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne også tenkt meg å ha kjørecomputer. Men da må nok mere byttes. For å finne forbruk osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.