#1 Skrevet Juni 9, 2006 Lurte på om s2 instrumentene over på v6 motor? om man kan kode dem over til 6 sylindra motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2006 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2006 Jeg leste om det på http://www.meckisfaq.de, den gangen det var masse info å finne der, ikke som i dag hvor det bare er forum, der sto det at alle instrumentene skal passe om hverandre uavhengig av motor, men jeg tror at man måtte switche en bryter på omdreiningstelleren, for å matche antall sylindere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2006 ja okay, får håpe det går.. Takk igjen per;) svarer på nesten alle postene mine du ..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2006 Jeg smalt over S2(5syl) instrumentet i caben den gangen jeg bare 4 sylindere uten å måtte switche om noe. Fungert utmerket for meg, men har lest flere steder at folk "masser" om disse brytere man skal switche på. Men uansett alt kan modifiseres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2006 okay!, hva med kjørekomputer og diverse sånne ting, fungerte det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2006 Jeg kunne også tenkt meg å ha kjørecomputer. Men da må nok mere byttes. For å finne forbruk osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...