Lakkering av bredderne/fangerene

Anbefalte innlegg

Skal snart lakkere opp igjen golfen, men er usikker på hvor mye jeg skal lakkere av fram- og bakfangeren og g60-bredderene. Ville bare høre etter hva dere mener jeg bør gjøre.

A: Lakkere alt sammen i bilens farge

B: Beholde svart "list" rundt (beholde kanten på fangerene og go-settet sort)

C: samme som B men fjerne plastikk greiene etter siden som det står GTI på

attachment.php?attachmentid=12385&stc=1&

gammelt bilde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tweizeren har jo en ganske markant knekk litt over midten så jeg ville ha fjernet/kleena bort lista og lakkert resten i bilens farge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med Øverby!

OT: Har du henta bil i Drammen eller bor du der?? Blir lett nysgjerrig når jeg kjenner meg igjen på plasser:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

personlig så synst eg at du skal beholda dei svarte. synst at det står i stil med fargen på bilen. få på litt back to black så er alt perfekt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behold det som det er : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tweizeren har jo en ganske markant knekk litt over midten så jeg ville ha fjernet/kleena bort lista og lakkert resten i bilens farge.

Skal se litt på tipset ditt, du mente å fjerne den kanten (cleane) som listen hviler på?

OT: Har du henta bil i Drammen eller bor du der?? Blir lett nysgjerrig når jeg kjenner meg igjen på plasser:o

Bilen har tidligere gått i Drammen en kort periode, for ca 3 år siden. Har eid den i ca 2,5 år nå.

personlig så synst eg at du skal beholda dei svarte. synst at det står i stil med fargen på bilen. få på litt back to black så er alt perfekt

Har kjøpt inn nye fangere og breddere så det er ikke så farlig :)

Behold det som det er : ja :

Takk.

Fargen passer greit med sort ja, vil egentlig beholde den fargebrytingen som fangerene og bredderene gjør ved å beholde dem sorte, men må få lov å spørre litt om hva andre synest er pent ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se litt på tipset ditt, du mente å fjerne den kanten (cleane) som listen hviler på?

Var det jeg mente ja, hvis den ikke er for markant da (kjenner ikke 2'ere så godt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha G60 bredding og kanalskjørt ville jeg beholdt alt som det er

per dags dato. Oftest pent slik, selv om hellakerte sett er noe som har

passet på enkelete toere jeg har sett.

Kleene dørlista hadde blitt bra -- om bilen hadde hatt små fangere.

Ergo: enig med Kim og Kenneth her jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En annen ting med å fjerne vertikale linjer er at man ofte får et synsbedrag med at bilen ser kortere/høyere ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En annen ting med å fjerne vertikale linjer er at man ofte får et synsbedrag med at bilen ser kortere/høyere ut.

vært tøfft og fint å fått gjort det, men tror det blir så jeg beholder sidelistene, så slipper jeg enda mere arbeid ;) vil helst få sendt bilen til lakkering så fort som mulig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.