#1 Skrevet Juni 10, 2006 har et lite problem ved bytting av motorene: På bildene ser du forskjellen, den ene motoren fra manuell kasse har lagere, mens den motoren med automaten har ingen lagere. Går dette an å bytte over, event. hvordan??? er de presset inn?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2006 ja det går ann og bytte disse ja er bare presset inn,letteste er vel å kjøpt ett nytt og sette inn,vansklige å få ut hele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2006 Jeg vil tro de er presset inn ja. Såvidt jeg kan se er det ingen forskjell på veiv på manuell og automat, så da må lager-innsats være presset inn for og passe de tilsvarende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2006 den delen som er presset inn i automeat kassa sitter godt vertfall .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2006 den delen som er presset inn i automeat kassa sitter godt vertfall .. ja takk, det merket jeg.... men jeg fikk den ut etterhvert. men det lageret til manuellkassa har jeg ikke fått ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2006 Du får det ike ut helt... Kjøp et nytt, koster ikke særlig mye på VAG, husker ikke prisne, men jeg kjøpte netopp 2 selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...