#1 Skrevet April 29, 2004 tenkte å putte disse i corradoen. noen som vet om dette er mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2004 Er ikke det org. lykter til Golf 3 Gt/Gti/Vr6? Hvis du får festet dem, så må du vel ha en grill fra Golf 3! Er det plass til dem, er ikke Corra lykter "lavere"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2004 Hvorfor?? Orginal-lyktene er jo mye tøffere enn de der.. Apropos lykter; Det er vel mulig å få inpro baklykter til disse? Hvite øverst og røde nederst? Hadde ikke det vært pent da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Hvorfor?? Orginal-lyktene er jo mye tøffere enn de der.. Apropos lykter; Det er vel mulig å få inpro baklykter til disse? Hvite øverst og røde nederst? Hadde ikke det vært pent da? Er enig med Knut her, hvis du først skal ha G3 lykter så må jo klarglass være et krav! Knut: http://www.in-pro.de/cgi-bin/shop/en/shop_main.cgi?func=det&wkid=79911684470&rub1=Design&rub2=Tail+lights,VW&artnr=547&pn=0&partnr=3647 http://www.in-pro.de/cgi-bin/shop/en/shop_main.cgi?func=det&wkid=79911684470&rub1=Design&rub2=Tail+lights,VW&artnr=549&pn=0&partnr=3047 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2004 Et annet alternativ (som jeg ikke har sett i Norge enda) er BMW E36 hovedlys. Ja, det må noen modifiseringer til, men resultatet er ganske tøft, syns jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2004 Vi har i alle fall en Golf på gang med E36 lykter, tror jeg.... Blindheim! Bilder!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2004 BMW-lykter på VAG!!!! TROR DERE ER SPENNA GÆRNE. Da er jo angel-eyes lykter kulere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2004 Hehe, de kan brukes på Passat B4 også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2004 Hadde det ikke vært BMW-lykter kunne jeg gjort noe slik.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 30, 2004 Opprinnelig postet av lars krogdahl BMW-lykter på VAG!!!! TROR DERE ER SPENNA GÆRNE. Da er jo angel-eyes lykter kulere Jatakk, begge deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 30, 2004 . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 30, 2004 Tøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 30, 2004 jada jeg gir meg... kan noen prøve å lage noe i photoshop? bare sånn fort for å se hvordan det blir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...