Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er kanskje i Bergen (ågotnes) på jobb 20. August. Nøyaktig hvor er det dette treffet skal være? Hvor langt er det fra Ågotnes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke den beste til og forklare deg dette, men vet du hvor Åsane er i Bergen (Ikea) så finner du dette så kan du ringe meg på 92057720 så skal jeg forklare deg veien videre.

Hvis det er noen som har bedre forklaring så sleng det ut er dere snille.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke den beste til og forklare deg dette, men vet du hvor Åsane er i Bergen (Ikea) så finner du dette så kan du ringe meg på 92057720 så skal jeg forklare deg veien videre.

Hvis det er noen som har bedre forklaring så sleng det ut er dere snille.

 

TThomaz

 

lettere om du har en gate adresse, har navi i trailer'n. men om jeg ikke finner det, så ringer jeg deg. Dersom jeg er i Bergen den aktuelle dagen da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er litt lettere gitt.

 

http://www.nmk.no/bergen/

 

TThomaz

 

hmm... Mulig det er jeg som er blind, men jeg fant ikke noe gateadresse på den siden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være det. er innflyttet Oslogutt så er ikke så kjent med veiene men sikkert som du sier det. ser iallefall sånn ut på kartet. Håper du tar deg turen da!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være det. er innflyttet Oslogutt så er ikke så kjent med veiene men sikkert som du sier det. ser iallefall sånn ut på kartet. Håper du tar deg turen da!!

 

TThomaz

 

Det håper jeg også at jeg gjør, men det er vell egentlig litt tvilsomt om jeg kommer, for det hele avhenger om jeg er i Bergen akurat da. kan like gjerne hende at jeg er i Stavanger akkurat da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kjører på motorveien nordover, ser du IKEA fra den..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjør mot knarvik.. enkel forklaring.. og kjører du så langt at du ser en shell stasjon, så snur du på den og kjører tilbake, ca en halv km tilbake tar du til venstre og RETT inn på eikås ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.