#1 Skrevet Juni 10, 2006 Tok en diagnose på bilen i sted,fikk opp følgende feil,noen som vet hva det er spesifikt?Er no med en Power Supply oxo. Er noe med lamdaen men hva? Avlesning: 3 Faults Found: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High P1113 - 35-10 - - - Intermittent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2006 Slett medlingene og se om de kommer tilbake 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low er typisk feil å få hvis du har hatt av batteriet....samt andre feil. Så derfor slett de og se hva som kommer tilbake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2006 Slett medlingene og se om de kommer tilbake 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low er typisk feil å få hvis du har hatt av batteriet....samt andre feil. Så derfor slett de og se hva som kommer tilbake Okidoke,men hvordan sletter jeg de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2006 Trykk på Clear Codes -05 under der du fikk opp medlingene slik som her http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/dtc_screen.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2006 Trykk på Clear Codes -05 under der du fikk opp medlingene slik som her http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/dtc_screen.html Supert,må teste i morra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2006 Da slettet jeg kodene og de ble borte for godt ser det ut som. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 11, 2006 Da slettet jeg kodene og de ble borte for godt ser det ut som. kan hende de kommer tilbake. På VR6 må man ha full gass og være over 4600RPM før feilkode "søkinga aktiveres igjen. er sikkert noe slikt på 1,8T motorene også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...