#1 Skrevet Juni 10, 2006 Skulle hatt ett panser jeg har lakkert jeg. noen som veit om noen som gjør dette billig rundt akershus-oslo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2006 si ifra visst du finner en som lakkerer billig a. jeg trenger lakkerer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2006 det skal jeg gjøra;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2006 Du kan høre med Gladengen Lakk og Karosseri på Ensjø/Helsfyr. Prøv å slå av en deal med dem. Skal selv få lakkert og montert delene mine der. Eller Oslo Autolakk på Alnabru. Mange i klubben som har brukt dem, men kjempe billig er det jo ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2006 okay takk for info. men tenkte mer på om det var noen her som gjorde det for en kasse pils, + penger:) lakken kan jeg skaffe selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2006 er noen polakker her i sandvika som kan lakkere.. men om de gjør bra arbeid og sånt vet jeg ikke. men de er utrolig billige! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...